Bunyi kena psg muzik pelan² buat sya trjaga.Sya kelip mata 2 3 kali baru dpt adjust sama tu bright light.Sya blh nmpk d celah pintu yg trbuka tu c Marco tgh geledah sesuatu.
Sya tunduk smbil mngeluh sakit.Slama beberapa minit sya cuma diam smbil dgr tu lgu yg brkumandang d dlm tu rumah.
"Dear Agony..
Just let go of me...
Suffer slowly..
Is this the way its gotta be?
Don't bury me,
Faceless enemy..
I'm so sorry..
Is this the way its gotta be?
Dear Agony.."
Sya hmpir trsenyum dgr tu lagu.
Dear Agony..
Lagu favourite yg tdk prnh jemu sya dgr.
"B-breaking benjamin."
Sya sndiri trkejut bila sya dpt bckp balik.Tpi suara sya putus² n hampir tdk kdngaran.Tekak sya masi rasa pedih² gara² tu ubat yg dia ksi minum sya.
Tdk lama tu c Marco muncul.
"Hai "
Dia senyum,sya cuma tingu ja dia.
"Nyenyak tdur? "
Kau kasi suntik sya dadah mmng lh bh sya trtdur nyenyak.
"Oh ya..tdi d skola sya tjumpa c Mason.."
Trus sya angkat muka mnghdp dia.Dia ketawa nmpk reaksi sya.
"Look at you..such a slut..Perking up like a love sick puppy by just hearing his name"
Sya getap gigi sya smbil genggam tu tgn bangku.
"Tau apa dia ckp? Hmm? "
Dia dekat sya trus dia kasi ketepi rambut yg tutup mata sya.
"Oh,jgn risau..sya mmng pandai brlakon dpan org..anyway dia blng klau dia tau siapa yg tgkp kau dia sndiri akan bunuh tu org.."
Trbesar mata sya tingu dia.Dia pegang siring tu bangku smbil kasi dekat muka dia p tmpt sya.
"Berani kn? .."
Sya pdng mata dia.That eyes held much pure hatred and anger.
"Sya blh nmpk cara dia ckp pasal kau..He care about you Xavier..But sadly,kau tdk layak utk dia..Neither him.."
Dia genggam dua² tgn sya.Ibu jari dia menusuk luka d tgn kiri sya trus sya tutup mata.Luka sya belum smbuh,klau tingu btul² ada darah beku yg masi mlekat d luka sya.
"Sya benci cara dia ckp pasal kau..Seolah² dia suda lama kenal kau..If only he knew you're with me..if only he know Xavier,if only he know.."
"J-jgn dekat d-dia"
Trbesar mata dia meningu sya.Dia tkjut sya dpt bckp balik.Tpi suara sya putus² kerongkong sya masi sakit.
"Look at you! What the fuck is wrong with you Xavier?! In this fucking state kau masi prtahankn lelaki tdk guna mcm dia?!"
Dia tmpr kepala sya trus dia p blkng sya.Tanpa warning dia tarik blkng tu bangku sya pun mulai panik.Dia heret sya sama² tu bangku p bilik yg dia slalu masuk.
Bila kami smpai dlm tu bilik serta merta sya nmpk tu 'supply' yg dia slalu guna bgantung d papan.
Mau menangis sja sya bila nmpk tu gergaji,cemeti sama parang kana kasi display siap ada darah² lgi.
Trus d dinding sblh dia lgi ada byk gmbar kena lekat².
Tunggu..
Tu gmbr sya! !
Mata sya trpaku d gmbr sya yg antah brapa bnyk tu.
"You like it?"
Sya tlumpat bila suara c Marco d telinga sya.
"I got all of it since we're couple"
Sya telan liur bila nmpk ada gmbr recent siap ada haribulan kena catat d tepi dia.Ada gmbr yg sya d skola,d rumah,d kedai sama gmbr yg sya d bar.
Tpi yg mngejutkn tu gmbr yg sya pakai uniform skola sehari sblum dia culik sya.
"W-why?"
Sya bisik tpi dia tdk layan sya sbb dia sibuk pegang satu² tu gmbr yg btampal d dinding.
"Don't ask me why Xavier..I did this because of you"
Oh,great! Skg kau kasi salah sya la?! Padahal kau yg psychopath!
"Enough talking..I have new session with you"
Trus dia mnghdp sya.Dia kasi keluar kunci dri poket dia trus dia balik p tmpt sya.
Dia kasi buka tu gari sama tu tali trus dia tolak sya p lantai.Tu bangku dia buang p d corner tu bilik.
Sya mau bgun tapi kaki sya tdk mau bediri.Lgipun luka² d peha sya masi belum baik.Betis sya pun sama.Tdk kira mcm mna pun sya paksa tiada guna juga.
Kasi tmbah sakit ada la.
ZZAP!!
I froze in terror when the whip land right next to me.
Pelan² sya cubuk d bahu syA.Sana c Marco bdiri d blkng smbil pigang tu cemeti.
"N-no"
Sya merayu tpi dia libas tu cemeti d blakang sya skuat mungkin.
A pain of horror scream erupt from my lung.
Oh skg baru keluar suara sya?
Tu libasan cemeti singgah d bahu sama blkng sya tanpa henti.Pedih btul suda dia kasi libas dia tarik lgi.Tu cotton fabric habis tkuyak bgtu juga sama kulit sya.
Sya merangkak mau p pintu tpi dia pijak betis sya trus ni kali tu libasan dia 2 kali ganda lagi sakit dri yg asal.
Semua darah sya melarat p d lantai stiap kali sya cuba bgerak.Satu bdn sya mula uncontrollably bgegar.Air mata sya brlinang tanpa henti².
Sya genggam penumbuk sya kuat² smbil cuba kasi ketepi tu rasa sakit yg membakar d blkng sya.
C Marco kasi jatuh tu cemeti baru dia melutut d depan sya.
"Oh,baby..shh I'm sorry..please don't cry I'm here with you"
Sya mula trtanya² apa bh masala dia sbnarnya ni? Dia ni mental disorder ka apa? Skejap dia jdi psychopath skjap dia pura² jdi caring.
Sya yg lemah ni tdk dpt buat apa² bila dia tarik sya p riba dia sambil dia peluk sya.
"I'm here...no need to cry"
Dia blng smbil dia cium dahi sya.
Tgn dia lemah lembut mngusap tu luka² d blkng sya.
Mata sya mula berat tdk lama tu kepala sya jatuh d bahu c Marco.With final sigh I fell to my painful sleep.
Sorry late update huhu :(
Sya exam sibuk bljr..
Anyway,leave a vote/comment yea?—Ray
YOU ARE READING
My Mr.Romance♥[SABAHAN]
Romance-YOUVE BEEN WARNED -SLOWLY EDITING&UPDATING -LANGUAGE mixed with Eng. & SABAHAN So sya kasi biar and continue membaca.I frowned bila budak tahap 2 yg duduk d meja sebelah rushing lari dri meja durang. Well that's weird. . Malas mau ambil tau sya ter...