"Psychopath"
Telefon sya sikit trlepas dri tgn sya.
Tanpa mula pikir pnjg sya lari d lorong skola tu sambil meningu kiri kanan.Trus sya dngr lgi tu lelaki ketawa d telefon.
"That's right,a little more closer"
Sya brenti serta merta sambil trbesar mata.
"I'm waiting for you at the enterance baby..come to me"
Sya tingu tu tangga yg mau p enterance pintu utama skola.
"What are you waiting for?"
Sya kasi mati tu call bila sya dngr dia mula ketawa mcm histeria.Sya patah blik p tmpt asal sya.Sya rasa mungkin lbih selamat klau ikut pintu belakang.
Mungkin...
*Ping-!
From:Unknown
I'M RIGHT BEHIND YOU
Immediately juga sya pusing blkng smbil belari.Tpi tu hallway kosong
From:Unknown
I'M GOING TO GET YOU KIMBERLY
Punya m*therf*cker ni urg!
Lari punya lari trus sya crash sama urg.Tdk pasal² sya terteriak.
"Oh,God Marco! You scared me!"
C Marco bdiri d depan sya.Sya pula tengah struggle kasi maintain nafas sya.Confirm sya pucat tu masa.
C Marco renung ja sya sambil dia kasi senget kepala dia p tepi.
"M-Marco,you gotta help me there's this guy chasing-"
*Ping-!
From:Unknown
GOTCHA
I gasped and slowly look up at him.But he just smile sweetly at me like he's inoccent.
"M-Marco?"
Dia angkat telefon dia kasi menghdp sya trus sya tingu tu skrin telefon dia
<text message>
To: Kimberly baby♥
YOU'RE MINE NOW.
Sya pelan² undur bila dia senyum sinis.
That's it,my brain started to scream at me
RUN.
Sya pusing mau lari tapi dia cengkam beg sya dari belakang trus sya pun terundur balik p tmpt dia.
"Let go!"
Sya siku perut dia trus sya kasi lepas beg sya dri bahu sya baru sya lari lgi p hallway.
"GET BACK HERE XAVIER!"
sya tdk peduli dia teriak tpi sya tau dia tengah kejar sya.Sya p bangunan elite trus sya p lari d tingkat paling atas.Sambil² tu sya try call c Mason.
"The number you have dialed cannot be reach-"
Sya kasi mati trus sya call lgi.Sya trlmpau takut tu masa sbb sya trngah dkejar psychopath! Bila² sya buli mati kalau dia dpt sya!
Balik² sya call tpi sama juga dia tdk sambut.
"Damnit Mason! Why didn't you pick up when I need you the most?!"
Sya call lgi balik.
"XAVIER!"
Telumpat sya bila suara c Marco makin dekat.Sya trberenti bila sya sampai d tingkat paling atas.Mata sya melilau mencari tmpt utk betapuk.
Sya cubuk d tangga then nmpk c Marco tengah naik at the full speed.sya simpan telefon sya d poket trus sya pigi ja d bilik komputer tingkatan 6.
Sebaik sya masuk ja sya kasi kunci tu pintu tapi c Marco menandang dari luar.
Gila laju juga dia sampai sini?!
Sya kasi sandar tu kerusi d dekat tu tombol pintu trus sya undur.Setiap kali dia tendang tu pintu sya trkejut dlm ketakutan.Tangan sya mula menggigil badan sya pun berpeluh² .
Sya tdk rasa suda tu sejuk aircond di bilik komputer.Sya p belari betapuk d belakang meja sambil kasi tenang diri sya.Nasip la tu meja pnjg sma ada bnyk bangku² yg lindung sya.
Sya besandar sambil sya tutup mata.Sya peluk lutut sya rapat².
Dalam hati sya brpikir..
Kenapala waktu² begini c Mason tdk sambut call sya?
BAM-!!
Last² tu pintu trbuka trus tu bangku yg sya kasi hadang d tombol pintu utk jammed tu kunci trpelanting p dinding.
Sya telan liur sambil tekup mulut sya.Air mata yg sya tahan mengalir bterusan tanpa berenti.
Tap..Tap..Tap..
Bunyi kasut dia brgema d bilik yg sunyi tu.
"Xavier? Come out baby,I'm not gonna hurt you"
Liar!
"Xavier? I know you're in here~"
Sya diam ja trus sya curi tengok d tepi tu meja.Dia tengah check dari meja p meja sambil bawa kayu besbol.
Fuck..
I'm gonna die.
"Xavier,keluarla sya malas mau main² ni"
Sya gigit bibir sya trus sya tutup.telinga.
"XAVIER!"
dia teriak sambil dia humban bangku p d dinding yg brdepan sama sya ja.Mata sya trpaku dgn tu bangku patah.
Apa jdi dgn Marco yg sya kenal dulu??
Kenapa dia jadi begini??
Kenapa dia mau kasi cedera sya??
Kenapa-
"There you are"
I flinched and look at him with watery eyes.
Dia senyum sambil berlutut depan sya.Mata sya sekilas pandang meningu tu basebal bat d sebela dia.
"I'm here baby,don't worry-"
Belum sempat dia sentuh sya,sya tolak dia mau lari.Tapi dia lgi cepat dari sya.Dia tangkap kaki sya trus dia tarik sya d lantai.
"No! No! No!!"
Dia tarik kolar baju sya kasi paksa sya bediri.Dia tolak sya p d rak fail sambil dia swing penumbuk dia.Sya elak p tepi then penumbuk dia crash d kaca slider tu rak fail.
With wide eye I watch in terror when his hand started bleeding.
Dia retreat balik tangan dia yg bedarah.
Dia tdk rasa sakit pun.
Dia mara p tmpt sya and ni kali sya tdk sempat elak penumbuk besar dia.
Pipi sya brdenyut bila sya jatuh balik d lantai.The sudden impact make me felt dizzy.Sya boleh rasa ada darah mngalir d mulut sya.
C Marco heret to baseball bat sambil bejalan p tmpt sya.Yg sya mampu buat stakat mjauhi dia tpi belakang sya trsandar d meja komputer.
Dead end
"Marco p-please"
Dia senyum sinis trus dia angkat tu pemukul d paras bahu dia.
"Sweet dream Xavier"
He swing the bat to my head and I swear I see star from the deadly pain.
Sy cuma dengar prnafasan berat sya ja.Telinga sya mula brdering.Pandangan sya jdi samar² tpi sya nmpk kaki c Marco p dekat sya.
I sighed in pain and curled on the floor.
Then I blacked out
YOU ARE READING
My Mr.Romance♥[SABAHAN]
Romance-YOUVE BEEN WARNED -SLOWLY EDITING&UPDATING -LANGUAGE mixed with Eng. & SABAHAN So sya kasi biar and continue membaca.I frowned bila budak tahap 2 yg duduk d meja sebelah rushing lari dri meja durang. Well that's weird. . Malas mau ambil tau sya ter...