96% [Ťơ mį §îə ņīē ùðåļø]

34 2 0
                                    

Czy ja dobrze widzę Kim i Max się całują jak widać to dla nich przyjemność....no i super David i Kate  podchodzą do nich lepiej uciekam!!!

Pół godziny później...

Kate:
Ja: Jak po randce?

Kate: Świetne całował mnie ale przy kłótni Kim i jego wiesz że byli razem?

Ja: Co ja nic nie wiem nic w życiu!!!!

Kate: I jesteśmy razem!!!

Ja: Gratki!!

Kate: A i nius Kim i Max są razem...teraz nie będziecie parą.

Ja: Szkoda no cóż żyje się raz znajdę sę...

Kate: Ja kończę przyszedł do mnie mój chłopak! Będziemy nagrywać jak się całujemy...

Ja: Po co?

Kate: Żeby Kim mu zazdrościła

Ja: Narka

Nie mogłam uwierzyć myślałam że David będzie całował Kate a nie Max Kim!!! Kim nawet nie jest ładna!!!!

Kim:
Ja: Hej jesteś z Maksem!?!!!!!!!!

Kim: Coś dużo wykrzykników dałaś...

Ja: A ty za 2 kroki za dużo!

Kim: O co chodzi?

Ja: Wiesz NICO!!!!!

Kim: Okej ja spadam...

Ja: Najlepiej!!!!

O jezu teraz już Kim powie Maksowi o tym i...Max nie znawidzi mnie!!! Co ja zrobiłam?

Max:

Ja: Hej Max jak randka?

Max: Dziękuję Ci!!!!!

Ja: Za co?

Max: Umuwiłaś mnie z Kim to była miłość od pierwszego wejrzenia! Nie musisz umawiać mnie z Sylwią!

Ja: Spoko papa...

Sylvia:
Ja: Wiesz nie musisz iść na randkę z Maksem!

Sylvia: Nienawidzę Cię!!!!!!

Ja: Co?

Sylvia: Złonczyłaś Maksa z Kim zrujnowałaś nasz związek!!!!

Ja: Byliście razem?!

Sylvia: Tak a teraz Cię nienawidzę masz się do mnie nie odzywać!!!!!!!

Ja: Sylvia...nic nie wiedziałam

Sylvia mnie nie lubi potem ją przeproszę...Trochę Max bardziej mnie polubił ale jakim kosztem...a i przeprosić jeszcze tą durną Kim ale za... jakiś ROK! Koniec z telefonem! Wyłączam go na na cały dzień!!!!!!!!

Jedna nieodebrana wiadomość od Kate!

Čħçë ¢ịě ķõ¢ĥåćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz