Оíèñ później...
Chym... kiedyś Jak wyłączyłem telefon na jeden dzień było z 1000000 powiadomień a teraz tylko od Kate...
Kate:
Kate: Alex wykryto we mnie raka krwionośnego!!!
Kate: Będę mieć operacje ratuj!!!!Nie wiem co mam jej napisać serio mam mówić szczerze? To trochę jej nie lubię No bo przez nią zrobiłam to bagno...
Grupa Działania bez Alex:
Alex: użytkownik został usunięty...Usunęli mnie z grupy kto to mógł zrobić przecież się stworzyłam to grupę. A może już jest taka technologia że mogą też mnie usunąć?
Max:
Ja: Max Kto mnie usunął z grupy!!!???Jakby wszyscy na mnie obraźili i może napiszę do tej Kate w końcu jest chora...
Kate:
Ja: Hej Kate Jak tam zdrówko i może wiesz kto mnie usunął z grupy?
Kate: Sorki idę na badania...Tego już nie wytrzymam to przez to Kim. Wszystko nagle tak się zepsuło! Dobra idę ją przeprosić!!!
Kim:
Ja: Hejka ty wiesz co tam to z Maksem to bardzo cię przepraszam...
Kim: Spoko a ty lepiej przeprosił Maksa bo strasznie na ciebie się wkurzył bo przemyślał coś mówił coś o umowię...nwm
Ja: A ok no to za chwilę A wiesz co się stało z Kate? Ma podobno raka...
Kim: przecież Kate jest cała i zdrowa dzisiaj byliśmy na rowerach przed chwilą co wróciłam z nich?!
Ja: wiesz muszę kończyć narka...
Kim: Narkiza!Max:
Ja: Hej Max Przepraszam z tą umową głupie tą...
Max: A słyszałaś o swojej najlepszej przyjaciółce podobno nie zareagowałaś na wieści raka Kate!!!???
Ja: A ty skąd wiesz!?
Max: tak po prostu powiedziała mi!!!!
Ja: Max te twoje cztery wykrzykniki oznaczają coś innego.
Max: A ty czarodziej że umiesz wykrzyknikami wskazywać wróżbę!?
Ja: czy to kłótnia Czy kłamstwo?
Max: obydwaj!
Ja: Ha to Kate nie jest chora okłamaliście mnie zresztą powiedziała mi to Kim... twoja dziewczyna!
Max: A ja wiem wszystko o tobie!!!!
Ja: Ciekawe co?
Max: Kate mi wszystko powiedziała o tobie Zresztą nie mam czasu na takie dziewczyny idę szukać LEPSZEJ!!
Ja: Wal się!To nie może być prawda i to wszystko opowiedziała o mnie jak ona mogła Okłamała mnie oszukała po co to?! Dlaczego mnie już nie lubi?
Sylvia:
Ja: Sylvia Wybacz mi błagam!!!!
Sylvia: spoko Wybaczam ci w ogóle to mam lepszego chłopaka i podobno przeniesie się do naszej klasy!!!!
Ja: A jak go poznałaś!?
CZYTASZ
Čħçë ¢ịě ķõ¢ĥåć
Novela JuvenilKiedy myślisz że już nigdy nie spotkasz swojego wroga a ON powraca. I rozwala twoje życie psychicznie i fizycznie. Ale czy zawsze muszą być wrogami...? Ona ten związek traktuje jak jeden żart...ale czy na długo? Za to on zaczyna coś do niej czuć...c...