Tepat pukul 9:30malam..
Knock.. Knock
“Ha Kyla tu mesti Jinsol kawan bucu-bucu saeng” kata Jisung..
Langkah Kyla terhenti mendengar kata oppanya dan terus menuju ke arah pintu rumah..
“Eh kejap....” Kyla sambil mengaru kepalanya yang tidak gatal dan terus bertindak ke arah tingkap untuk memastikan ketukkan itu benar-benar daripada Jinsol, manalah tahu kot-kot penjahat..
Setelah Kyla melihat kelibat Jinsol dan oppanya Jaehwan baru Kyla membuka pintu rumahnya kepada mereka..
“Aigoo lambat betul kau buka pintu.. Beku aku tunggu kat luar ni” tegur Jinsol dan mula rasa tidak puas hati..
“Sabar ah Jinsol” jawab Kyla..
“Aku sabar la ni kalau tak dah lama aku balik tau!!” balas Jinsol dengan nada yang agak kuat..
“Diam la.. Jangan marah-marah tau” tegur Kyla..
“Ha nak kata aku cepat tua la tu?!” jawab Jinsol..
“Aku tak cakap pun.. Kau sendiri yang cakap..” kata Kyla..
“Habis tu?!” balas Jinsol..
“Aku bukan apa.. Nanti jiran dengar apa kata merekalah.. Ermm” ujar Kyla penuh makna..
“Yela yela aku salah” Jinsol mencebik..
“Kau ni sikit-sikit nak merajuk *menolak kepala Jinsol*” Kyla geram..
“Sakit la!! Oppa tengok Kyla ni tolak kelapa Jinsol huhuhu” adu Jinsol kepada Jaehwan..
“Korang dua ni kan.. Sorang kasar sorang manja.. Pening la oppa kat korang ni.. ” jawab Jaehwan sambil memegang kepalanya yang terasa pening melihat karenah mereka berdua..
“Ermm.. Jom la masok.. Dah macam orang gila baru keluar dari hospital bahagia je dok tercegat kat depan pintu..” ajak Kyla dengan gaya orang gila..
“Memang persis orang gila aku tengok” kata Jinsol menyampah..
Mereka pun masuk kedalam rumah Kyla..
“Ha Jaehwan oppa nak minum tak?” tanya Kyla sopan..
“Tak.. Oppa datang sini temankan Jinsol je bukan nak minum hahaha” balas Jaehwan..
“Okey la.. Oppa duduk kat sini ok.. Kyla nak ajak Jinsol pergi bilik Kyla kejap” ujar Kyla mesra..
“Okey takda masalah” balas Jaehwan dengan melontarkan senyuman manis kepada anak gadis itu..
“Kyeoptaa oopss *Kyla menutup mulut*” Kyla mula malu..
“Hihihi” Jaehwan tersengih..
“Ha oppa berdua borak la dengan Jaehwan oppa.. Tak baik tau buat anak orang keseorangan” ujar Kyla kepada oppa-oppanya..
“Tunggu Kyla dengan Jinsol pergi bilik nanti la kami borak.. Korang mana boleh dengar cerita namja hahahaha” balas Jisung penuh makna..
YOU ARE READING
Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE]
FanfictionWatak - Son Hojoon / Mr.Son + Hong Jinyoung / Mrs.Son / Jinah .. Appa eomma kepada Jinyoung/Bae (wannaone), Jinsol (april), Jaehwan (wannaone).. - Gong Yoo / Mr.Yoo + Jung Yumi / Mrs.Yoo .. Appa eomma kepada Kyla (pristin), Jisung (wannaone), Seong...