Everland Theme Park

10 1 0
                                    

Wake uppppppp!!!” jeritan Jisung yang kuat menyebabkan Ong dan yeodongsaengnya Kyla terjaga..

“Hyung bising la.. Awal lagi ni...” tegur Ong dalam nada yang lemah sambil melihat kearah screen phonenya..

“Eh takda awalnya la.. Bangun-bangun.. Semalam cakap nak bangun awal tapi tengok la, pukul 5:00am pun tak nak bangun” bebel Jisung..

“Yela yela” Ong mula bangun dah terus kearah bilik mandi untuk menyiapkan dirinya..

......
Dibilik 138..
Kringggg.... Kringggggggg.. Kringgggggg..

“Ish sape pulak yang call pagi-pagi ni ha!!” Jaehwan berasa tidak puas hati..

Jaehwan melihat screen phonenya dan melihat nama Jisung tertera.. Dia segera menjawab panggilan tersebut..

“Nae~” Jaehwan malas..

“Jaehwan ah.. Korang semua dah bangun ke?” tanya Jisung..

“Belum.. Wae?” jawab Jaehwan hampir tidak kedengaran oleh Jisung..

“Ermmm.. Bangun cepat.. Kalau dah siap semua, kumpul kat bilik 139 okey..” bebel Jisung..

“Ermmm” Jaehwan terus mematikan talian dan segera membangunkan dongsaeng-dongsaengnya kerana takut akan dibebel oleh Jisung..

P.O.V
EVERLAND THEME PARK

“Wahhhh cantiknyaaaaaa~!!” jerit Jinsol gembira

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“Wahhhh cantiknyaaaaaa~!!” jerit Jinsol gembira.. Maklumla bukan selalu mereka pergi ditempat yang indah seperti di Everland Theme Park..

“Ish chingu aku ni terlampau happy.. Entah apa yang dia rasa sampai macam tu sekali” perli Kyla sambil membuat gaya menyampah..

“Diam la kau Kekasih Hati Bae.. Layan namja chingu kau sana, kang muram lagi dia tu” kali ini giliran Jinsol memerli..

“Nanti aku diam kau jugak yang sibuk tanya aku ngok *menolak dahi Jinsol* .. Bae oppa tu muram sebab kau la bukan aku pun” balas Kyla tidak puas hati terhadap chingunya..

“Weiii chill la..” tegur Ong dari arah depan mereka..

“Sibok dah pelik” Kyla..

“Pelik pelik oppa kau jugak.. Ish..” kata Ong sedih..

“Eh eh jom la korang ni dok bertekak kat sini dah kenapa?” kali ini Jisung menyampuk..

Kyla terus berlalu kearah bunga yang kemerah-merahan itu.. Daripada dia bertekak baik dia merenung bunga yang entah faham akan perasaannya ataupun tidak..

Tiba-tiba..

“Kyla marah ke?” tegur Jinyoung dari arah belakang dan menyebabkan Kyla terkejut..

“Errr ermm.. Ma.. Mana ada ma.. marah la” jawab Kyla gagap..

“Habis tu? Kenapa?” tanya Jinyoung lembut..

“Tak a... ada ap.. apa” balas Kyla..

Kyla tidak tahu hendak berbual apa lagi dengan Jinyoung kerana dia berasa sedikit malu.. Biasala orang baru couple mana la tak malu..

“Jinsol yahh~!!” panggil Kyla..

“Nae~” Jinsol menyahut..

“Kau main apa tu?” tanya Kyla hairan..

“Bunga la.. Bunga ni layu hahahahaha” jawab Jinsol sambil ketawa..

“Kau buat dia layu ke memang dah layu.. Hahahahaha apala kau ni *menampar bahu Jinsol*” ujar Kyla..

“Memang dah layu.. Kalau aku yang buat memang aku lari la, gila aku nak main lagi.. Kang kena saman hahahaha” balas Jinsol dalam nada bergetar..

“Aigoo kau ni.. Eh yang lain mana? Mereka tinggalkan kita ke?” tanya Kyla berasa sedikit panik..

“Ada je kat sana tengah main.. Mereka tu namja tapi lebih nak main permainan lebih.. Hahahaha” Jinsol..

“Oh.. Jom join mereka main” ajak Kyla..

Mereka pun bergembira di EVERLAND THEME PARK..

*   *   *

Selesai sahaja mereka melawati EVERLAND THEME PARK.. Mereka terus ke suatu restoren yang berdekatan untuk mengisi perut mereka..

To be continue..

Jangan lupa tekan ★ ye dan sorry kalau part ni pelik sikit sebab saya dah kekurangan idea..

Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE] Where stories live. Discover now