Tepat pukul 09:00 malam..
Mereka telah pun beredar dari hotel Namsan.. Tiba-tiba......“Jisung hyungggg” panggil Jaehwan secara tiba-tiba dan menyebabkan semua penghuni di dalam kereta tersebut memandang kearahnya..
“Hah!!?? Apa dia?” tanya Jisung hairan..
“Singgah kat kedai topi nanti boleh tak?” kata Jaehwan..
“Boleh je” jawab Jisung ringkas..
* * *
KEDAI TOPI HSW *Ha SungWoon*
“Sungwoon hyung..” panggil Jaehwan..
“Eh Jaehwan.. Lama tak jumpa.. Dah kahwin ke?” kata Sungwoon..
“Terlampau lama hahahaha.. Eh belom lagi la, Hyung mesti dah kan? Sebab tu tanya” kali ini Jaehwan yang bergurau manakala Jinyoung sibok memilih topi dikedai milik Sungwoon..
“Hyung pun belom la.. Mana ada yeoja nak kat namja macam hyung ni” jawab Sungwoon sambil mengaru kepalanya yang tidak gatal..
Author: Sebelom terlupa, saya nak cakap yang Jaehwan dengan Sungwoon ni belajar di sekolah yang sama 4tahun yang lalu..
End part Sungwoon Jaehwan
“Jaehwan hyung” panggil Jinyoung lembut..
“Na? Wae?” balas Jaehwan ringkas..
“Tolong pilih jap boleh?” tanya Jinyoung..
“Boleh” jawab Jaehwan ringkas sambil matanya memerhatikan topi yang kelihatan sesuai dengan Jinyoung..
“Yang ni cantik.. Nak ke?” tanya Jaehwan ingin kepastian..
“Boleh la tahan, tapi...
“Tapi yang ni cantik..” kata Jinyoung..
“Cuba pakai.. Hyung nak tengok” arah Jaehwan..
Jinyoung pun memakai topi itu dengan lagaknya yang acah macho (tapi memamg macho pun).. Manakala Jaehwan memerhatikan gaya namdongsaengnya yang kelihatan ceria mengenakan topi itu terus bersetuju untuk membelinya..
POV
“Lama betul korang ni.. Tengok semua dah tido kat belakang tu ha..” bebel Jisung..
“Sabar la bukan selalu pun hahahaha” gurau Jaehwan..
“Yela tu tak selalu” Jisung..
Beberapa minit kemudian..
“Alamak semua dah tido.. Ada aku teriak nanti” bisik Jisung..
“Eh kenapa berhenti.. Aigoo dah sampai rumah la.. Oppa bangun” ujar Jinsol sambil membangunkan Jaehwan dan juga Jinyoung..
Tanpa melenggahkan masa, mereka bertiga terus berlalu masok ke dalam rumah.. Pada masa yang sama, Jisung terus bergerak ke rumah mereka..
* * *
Di dalam rumah..“Jalja oppa.. Kyla tido dulu eh.. Ngantok sangat dah ni ha” kata Kyla mamai..
“Jalja..” jawab Ong dan juga Jisung..
To be continue..
Jangan lupa tekan ★ ye.. Thank you
YOU ARE READING
Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE]
FanfictionWatak - Son Hojoon / Mr.Son + Hong Jinyoung / Mrs.Son / Jinah .. Appa eomma kepada Jinyoung/Bae (wannaone), Jinsol (april), Jaehwan (wannaone).. - Gong Yoo / Mr.Yoo + Jung Yumi / Mrs.Yoo .. Appa eomma kepada Kyla (pristin), Jisung (wannaone), Seong...