Sakit hati

8 0 0
                                    

Kringgg Kringggg~!!!

Mendengar deringan alarm phone miliknya, Kyla terus bangun tanpa melengahkan masanya..

"Ala barang aku belom kemas lagi, dah malam ni dah nak balik huhuhuhu.. Menyesal pulak aku dating smalam" rungut Kyla..

"Tula, lain kali kemas barang dulu baru dating dengan Jinyoung kau tu ha" kata Jisung tiba-tiba..

"Eh dah bangun rupanya.. Ingatkan hantu mana tegur Kyla tadi.. Ermm.. Lagi satu, oppa ni tak payah sibok boleh tak?!" balas Kyla menyampah..

"Dah lama bangun la, Kyla tu je tak perasan.. Ha kemas la barang tu cepat, malam ni balik tau.. Nak tinggal sini cakap awal k" ujar Jisung selamba..

"Kemas la ni.. Mata tu dah rabun tak payah la nak tegur orang" perli Kyla..

"Ye oppa rabun~.. Hina sangat ke~?" jawab Jisung perlahan kerana ingin mengambil simpati dari Kyla tetapi Kyla langsung tidak menjawab petanyaannya kali ini.. Maklum la Kyla tengah busy mengemas barang miliknya, takut kalau ada yang tertinggal..

POV

"Jinsolllllll!!!!" Jinyoung..

"Oppa, sabar la.. Bukan Jinsol sengaja pun huhuhu" kata Jinsol yang ingin menyejukkn hati Jinyoung..

"Tak sengaja apanya.. Tengok hancur topi aku kau buat.. Kalau nak ganti takpa la jugak, ni taknak ish!!" marah Jinyoung..

"Ala oppa sorry la.. Jinsol tak sengaja tergunting topi tu ha.. Jinsol ingat tu kain Jinsol tadi.. Huhuhuhuhu sorry" jawab Jinsol lembut..

"Ah!!! Jinsol sengaja!!" Jinyoung masih tidak puas hati..

"Tak la.. Ma......

"Ni kenapa ni ha? Gaduh tak habis-habis!!" Jaehwan mencelah secara tiba-tiba menyebabkan Jinsol terkaku..

"Ni ha.. Jinsol.. Jinsol gunting topi Bae" Jinyoung menjawab pertanyaan Jaehwan sambil menunjukkan topinya yang koyak akibat digunting oleh Jinsol..

"Kenapa ni main gunting topi orang ha Jinsol?! Dah takda barang nak digunting ke? Jinsol tahukan tu topi kesayangan Bae" tanya Jaehwan tegas..

"Jin..... Jin.... Jinsol tak sengaja.." Jinsol ringkas akibat takut akan Jaehwan..

"Ermmm.. Ha Bae, takpa la nanti hyung belikan yang baru k.. Malam ni kita balik hyung suruh Jisung hyung singgah kat kedai topi k?" kata Jaehwan lembut sambil membelai kepala Jinyoung..

"Ermmm.." Jinyoung..

To be continue..

Jangan lupa tekan ★ ye..

Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE] Where stories live. Discover now