Mereka pun membeli minuman ni kedai yang berada dalam Amusement Park itu.. Setelah membeli minuman mereka pun duduk dikerusi yang disediakan sambil bercerita..
“Korang tahu tak ketua kelas korang ada kat sini jugak?” kata Jinyoung kepada Kyla dengan Jinsol..
“Mana oppa tahu?” tanya mereka dua serentak..
“Tu.. Kat sana tu ha” Jinyoung sambil menunjuk kearah Guanlin..
Mereka berdua pun melihat kearah yang ditunjuk oleh Jinyoung..
“Alamak Kyla.. Crush ka”
Kyla cepat-cepat menutup mulut Jinsol..
“Kau ni Jinsol.. Boleh tak jangan cakap pasal tu lagi” bisik Kyla kerana bimbang akan didengari oleh Jinyoung..
“Oh mianhae hihihihi” Jinsol gedik..
“Er ehem korang ni kenapa? Oppa dengar Jinsol sebut crush tadi.. Crush Jinsol ke dia tu” tanya Jinyoung hairan..
“Haah crush ye crush aigoo” Jinsol terpaksa menipu oppanya kerana tidak mahu hubungan dia dengan Kyla regang..
AUTHOR: SEBENARNYA GUANLIN TU CRUSH KYLA TAPI SEMENJAK KYLA ADA HUBUNGAN ISTIMEWA DENGAN JINYOUNG DIA INGIN MELUPAKAN TENTANG GUANLIN..
“Eh dah lama kita duduk sini.. Bila nak main ni” tegur Jisung yang mula bosan..
“Jom la sekarang.. Aku pun tak sabar ni ha” balas Jaehwan teruja..
Mereka pun membayar tiket Viking Ride.. Sesudah membayar mereka terus mengambil tempat dibahagian tengah..
Beberapa minit kemudian Viking Ride mula bergerak dengan perlaha dan lama-kelaman semakin laju..
“Siap sedia la.. Bila Jaehwan oppa mula menjerit+ketawa” kata Jinsol..
“Ye.. Dia tu STRANGER LAUGHTER la.. Hahahahaha” balas Kyla..
Tiba-tiba..
“Arghhhhhh hahahahahahaha arghhhhhh hahahahaha” Jaehwan..“Ha dah mula..” Jisung..
“Arghhhhhhhhhhhhh hahahaha hahahaja arghhhh hahahaha” Jaehwan bising..
“Hahahaha Jaehwan oppa ni..” Kyla geli hati..
“Bak kata kau tadi STRANGER LAUGHTER kan..
“Ye.. Pelik la Jaehwan oppa ni.. Kalau nak jerit jela tak payah la gelak.. Hahahaha” ujar Jinsol dalam nada menjerit kerana takut tidak didengari oleh Kyla yang berada disebelahnya..
“Kn.. Pasal dia takut sangat la tu kot, ke terlampau happy sampai tak dapat cover dah.. Hahahaha” balas Kyla..
“Hey korang dua ni dari tadi mengata Jaehwan.. Korang tu yang tak ada feeling bah..” kata Ong secara tiba-tiba membuatkan Jinsol dengan Kyla terdiam..
* * *
Selesai sahaja mereka menaiki Viking Ride mereka mengambil keputusan untuk balik ke hotel kerana terlalu penat.. Maklum la mereka kena kejar hantu kat Haunted House tadi..To be continue..
Jangan lupa tekan ★ ye dan sorry sebab part ni tak panjang.. Kite dah takde idea nak buat macam mana lagi..
YOU ARE READING
Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE]
Fiksi PenggemarWatak - Son Hojoon / Mr.Son + Hong Jinyoung / Mrs.Son / Jinah .. Appa eomma kepada Jinyoung/Bae (wannaone), Jinsol (april), Jaehwan (wannaone).. - Gong Yoo / Mr.Yoo + Jung Yumi / Mrs.Yoo .. Appa eomma kepada Kyla (pristin), Jisung (wannaone), Seong...