Kepenatan

8 0 0
                                    

Sampai sahaja dihotel, mereka terus melemparkan diri di atas katil kerana ingin berehat sambil menonton rancangan yang disiarkan dalam kaca tv..

Setelah beberapa minit mereka mendiamkan diri.. Ong memulakan percakapan..

Author: Lupa nak cakap.. Mereka semua berkumpul didalam bilik 139..
Jisung: Tula kau pelupa!!
Author: Sukati aku la.. Tak payah la nak bebel aku..
Jisung: Okey la.. Sambung cerita..
Author: Yela..

“Korang tak nak mandi dulu ke? Nanti tertido pulak” tanya Ong kepada penghuni didalam bilik itu.. Maklumla Ong ni nampak je pelik tapi dia sangat kisah pasal semua orang, boleh dikatakan Ong orang yang baik.. Tak kuat membebel macam hyungnya Jisung..

“Belom lagi.. Malas la..” rungut Kyla..

“Yang lain?” tanya Ong sekali lagi..

“Belom” serentak mereka..

“Kau mandi la dulu kalau takut tertido” kata Jisung..

“Ye” jawab Ong ringkas sambil bergegas ke bilik mandi..

POV
Diluar hotel Kyla dan Jinyoung mengambil peluang untuk dating..

“Tak lama lagi sekolah.. Rasa malas pulak nak turun hahahaha” Jinyoung memulakan percakapan kerana mula menyedari Kyla hanya mendiamkan diri disebelahnya..

“Haah la, Kyla pun malas.. Tapi bukan malas nak sekolah.. Malas nak bangun pagi hihihihi” jawab Kyla dengan manja..

“Hahahaha mesti Jisung hyung membebel tiap pagi sebab Kyla tak nak bangun kan?” tanya Jinyoung yang mula mengagak sikap Jisung terhadap Kyla..

“Ye.. Biasala Jisung oppa tu memang macam tu.. Kekadang geram tengok dia.. Rasa nak je tumbok tapi tu la nanti dia makin membebel cakap Kyla ni adik tak guna aigoo” keluh Kyla..

“Sabar jela Kyla.. Oppa pun kekadang geram dengan Jinsol.. Dia tu terlampau gedik bila bercakap pastu kalau dia buat salah mesti oppa yang kena sedangkan dia yang mula dulu fuhh...” kali ini Jinyoung yang meluahkan isi hatinya..

“Sama-sama la kita ni bersabar..” kata Kyla..

Jinyoung and Kyla part pov..

“Lama jugak mereka dua kat luar tu” Jinsol menjenguk keluar tingkap..

“Biarkan la mereka tu lama.. Biasa la orang dating tak pernah sekejap” kata Jaehwan sambil mengeringkan rambutnya yang basah kerana baru lepas mandi..

“Ye tak ye jugak.. Tapi Jinsol boring la macam ni huhuhu” Jinsol manja..

“Eh Jinsol ni.. Nak oppa call Bae ke suruh mereka datang sini cepat?” tanya Jaehwan..

“Eh eh eh tak payah.. Jinsol saje je” jawab Jinsol..

End part Jinsol Jaehwan..

Jom la masuk.. Dah lambat ni.. Mesti Kyla ngantokkan?” tanya Jinyoung sambil mengusap kepala Kyla..

“Ye.. Jom la..” balas Kyla ringkas..

Mereka pun pergi ke bilik masing-masing untuk tidur dengan lena pada malam itu.. Kalau boleh tidak mahu ada yang mengganggu tidur mereka pada malam yang indah itu..

To be continue..

Jangan lupa tekan ★ ye..

Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE] Where stories live. Discover now