Will You Marry Me

7 0 0
                                    

5 tahun kemudia..

"Kyla cepat la siap.. Bakal tunang kamu dah nak sampai anak oii" arah Mr.Yoo ..

"Kejap lagi la.. Tinggal nak sikat rambut je pun.. Aigoo.. Appa pulak yang terlebih excited ye hahaha" gelak Kyla..

"Yela tu.. Appa mana tak excited anak dah nak bertunang hahaha" kata Mr.Yoo dalam nada yang gembira..

"Ha dah siap pun.. Cantik tak rambut Kyla" tanya Kyla..

"Wahh so beautiful.." kata Jisung..

"Aigoo.. Ha mereka dah sampai.. Aduh macam mana ni" Kyla mula gementar..

"Bawa bertenang cik Kyla hahaha" Mrs.Yoo..

"Ok ok" kata Kyla sambil menghembus nafas..

*   *   *

"Kyla Will You Marry Me?" kata Jinyoung dihadapan eomma appa mereka..

"Yes i will" jawab Kyla sambil memegang pipinya..

"Omg!! Kyla.. Kau dah nak kawin weh huhuhu" ujar Jinsol tidak sangka.. Jinsol memang tidak menyangka yang chingunya bakal menjadi kakak ipanya sendiri..

"Nampaknya Jinsol berkakak iparkan chingunya sendiri hahaha" kali ini Mr.Son menyampuk..

"Yelakan.. Tak sangka betul la.." kata Ong..

"Tu namanya jodoh hahahaha.. Kyla dengan Jinsol ditakdirkan berkawan dan Kyla akhirnya milik oppa hahahaha" ujar Jinyoung bangga..

"Aigoo oppa" Kyla menekup mukanya..

"HAHAHAHAHAHAHA" mereka semua pun ketawa melihat gelagat Kyla..

To be continue..

Jangan lupa vote.. Sorry kalau part ni terlalu singkat.. Thank you..

Special Relationship With My Friend Brother [MALAY FF] [SLOW UPDATE] Where stories live. Discover now