IV

1.2K 74 3
                                    

Siedziałem zestresowany w sali przed egzaminem. Koło mnie był Adrian. Na ławce siedział Tyler i grał w grę. Gdy wszyscy się zebrali wychowawczyni wyjaśniła co mamy robić po wejściu do sali i wyszła. Wziąłem kilka głębokich wdechów i cały stres odszedł. Gdy nadszedł czas rozeszliśmy się pod swoje sale. Pech chciał, że nie byłem z żadnym z paczki w sali. Nie pozwoliłem jednak, by to mi w czymś przeszkodziło. Zająłem miejsce w ławce oznaczonej wylosowanym numerkiem. Po otrzymaniu egzaminu stosowaliśmy się do wskazówek komisji. Zadania nie były szczególnie trudne, ale miałem z nimi trochę problemów.

***

Razem z Adrianem postanowiliśmy się odstresować słuchając Sans and Papyrus Song. Wymyśliliśmy do tego nawet choreografie. Pozostała dwójka patrzyła na nas z uśmiechami. Poczułem się po tym o wiele lepiej. Gdy już się nam znudziło zaczęliśmy rozmawiać. Przerwał nam dzwonek na kolejną część egzaminu. Z tą poszło mi o wiele łatwiej. A przynajmniej taką mam nadzieję. Po skończeniu pisania mogliśmy iść do domu. Całą droge-jakże długą-do skrzyżowania rozmawialiśmy o egzaminach.
-Nie sądzicie, że ta chemia jest nam całkowicie zbędna?-zaczął Adrian.
-Coś w tym jest-dołączył się Tyler.
Nie udzielałem się. Patrzyłem w chodnik niemal licząc każdy krok. Gdy oni rozmawiali ja myślami byłem przy końcu roku, kiedy się rozdzielimy. Cholernie tego nie chciałem. Tęskniłbym za każdym razem za nimi. Nawet się nie zorientowałem, kiedy doszliśmy do skrzyżowania. Tutaj nastąpiło pożegnanie i wszyscy poszliśmy w swoje strony. Założyłem słuchawki i włączyłem pierwszą lepszą piosenke. Droga do domu szybko zleciała. Wchodząc do środka zdjąłem słuchawki i wyłączyłem playliste. Po przebraniu się zjadłem obiad i poszedłem na góre. Nie za bardzo wiedząc co ze sobą zrobić włączyłem komputer z zamiarem obejrzenia jakiegoś anime. Szukając rozmyśliłem się i włączyłem film. Kilka razy przerywałem oglądanie by odpisać na sms'y, pójść po wode czy do łazienki. Pomogło mi to się odstresować po dzisiejszych egzaminach i przygotować się na kolejne. Gdy skończyłem oglądać zszedłem na dół zrobić kolacje. Przy okazji dosiadłem się do filmu, który oglądała mama z wujkiem. Po jakimś czasie zagoniła mnie do łazienki. Wziąłem krótki prysznic i wróciłem na góre. Pościeliłem łóżka, nastawiłem budzik, podłączyłem telefon i położyłem się. Sen jeszcze nie przychodził, więc postanowiłem przejrzeć facebook'a i wattpad'a. Na tym drugim trafiłem na dość ciekawą książke. Była o tematyce yaoi. Spodobało mi się to. Chyba nawet za bardzo. Tego dnia poważnie zastanowiłem się nad swoją orientacją.

Miłość Boli [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz