A nevem Sophia Zarah May, 19 éves vagyok. Ösztöndíjat nyertem a Los Angeles-i Egyetemre és ma utazom Kaliforniába. Átszelem az egész országot, mert Bostonban élek.
Már tegnapelőtt bepakoltam, és már vagy 100-szor megnéztem, megvan-e minden.
- 50 perc múlva indul a géped! Gyerünk, gyerünk, nyomás a kocsiba! - sürgetett az apám.
- Megyeek!
Negyed óra alatt kiértünk a reptérre. Anyukám még egyszer felsorolta a "szabályokat".
- Semmi drog, semmi cigi, piát csak mértékkel! És nehogy nekem egy gyerekkel gyere haza!
A szememet forgattam. Már vagy ezerszer hallottam ezt a monológot. De igazából örülök, hogy ennyire aggódik értem.
Rohant az idő. Mikor bemondták a gépet, megkezdődöt a búcsúzkodás.
- Nagyon vigyázz magadra! - simogatta meg a fejemet apukám.
- Fogok, fogok!
- Hívj minden nap! Nagyon fogsz nekünk hiányozni! - anyukám annyira szorosan ölelt, hogy majdnem elfogyott a levegőm.
- Ti is hiányozni fogtok!
- Vissza se gyere! - vigyorgott a bátyám, Nathaniel. - Na jó, azért kicsit hiányozni fogsz, de csak egy kicsit!
- Nekem is hiányozni fog a hülye fejed!
Még egyszer megöleltem mindenkit, Nath-tel még lepacsiztam és elindultam az új életem felé.
***
Fél öt körül csekkoltam ki a los angeles-i reptéren. Már hihetetlenül éhes voltam, pedig ebédeltem indulás előtt. De először a kollégium felé vettem az irányt. Útközben végül muszáj volt megállnom egy hot dog standnál.
Két másik lánnyal kerültem egy szobába. Evelyn san fransiscó-i, Bethany New York-ból jött. Egész hamar összebarátkoztunk.
- Na, és te akkor milyen fiúkat szeretsz? - kérdezte Eve, miután kitárgyaltuk, hogy csak én vagyok szingli.
- Hát ööö... Nem is tudom...
- Csak volt már barátod! Vagy legalább olyan srác, aki tetszett...
- 16 évesen volt egy barátom, de pár hét után szétmentünk. Ő a vízilabdacsapatban játszott, és, hát, én voltam az osztály strébere. Nem tudtuk megtalálni a közös hangot.
- Értem. De ne aggódj, LA hemzseg a cuki pasiktól! - mondta Beth.
- Hát, nem tudom, lesz-e időm a sok tanulás mellett...
Beth félbeszakított:
- Ó, ne aggódj, majd mi elviszünk szórakozni! - mosolygott kissé gyanúsan.
A következő pár óra rendezkedéssel telt. 8 körül elmentünk egy közeli étterembe. Eve állta a vacsorát, mivel a szülei elváltak, és az apja egy csomó pénzt küld neki.
Még 11-ig beszélgettünk, aztán mindenki lefeküdt. Már alig vártam az első napot a suliban.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can be your boy [J. J. R.] // szünetel
Hayran Kurgu~ Jesse James Rutherford fanfiction! ~ Sophia élete teljesen megváltozik, mikor egy kaliforniai egyetemre megy. A változás a szerelmi életére is kiterjed... Jegyzet: a történetben Jesse 23 éves.