Popravde som nešiel na tréning. V sobotu tréning nemáme. Jednoducho mi vadilo, že niekoho má. Neviem prečo. Však o päť dní ho jednoducho zablokujem a viac s ním nebudem mať nič spoločné. Aj keď... Bolo by fajn mať nového kamoša, keďže sa bavím normálne iba s Liamom a Zaynom. Pozrel som na môj mobil a pritisol som si ho k hrudi. Zavrel som oči a predstavil som si Harryho. Predstavil som si ho, ako a usmieva a sladko na mňa hovorí i keď som jeho hlas nemal šancu počuť. Pokrútil som hlavou a v hlave som si zanadával, že naňho znovu myslím. Mal by som prestať. Nesmiem sa zamilovať. Po prvé preto, lebo chalani nevedia moju orientáciu a po druhé lebo o päť dní ho musím bloknuť. A to ma trochu štvalo. Povzdychol som si a mobil som si dal do vrecka. Šiel som do obývačky a rozvalil som sa na gauč. Zapol som si telku. Mobil mi cinkol. Naozaj moc som sa prehováral, aby som to neotváral. No nakoniec som si vybral mobil. Bola to správa od Liama.
Liam: Zasa nevysedávaj doma a poď von.
Uľavene som si vydýchol, že tu nemusím byť a budem sa cítiť omnoho lepšie ako sedieť doma a klamať Harrymu, pričom tu stále budem.
Ja: Jj idem. Kam?
Liam: Na ihrisko?
Oh Liam. Vďaka ti.
Ja: Budem tam :)
***
Prišiel som domov a spotený som sa rozvalil na posteli. Bol som maximálne vyčerpaný a bolo už niečo po siedmej. Vzal som si mobil a zapol som si Wi-Fi. Mobil mi cinkal ako šialený. Zapol som si Messenger. Mal som tam kopec správ od Harryho. Musím vám povedať, že ten chlapec je dosť náladový. Usmial som sa a očami som si čítal mnoho správ od neho.
Harry: Si preč už 3 hodiny..
Harry: Mávate dlhý tréning?
Harry: Louis?
Harry: Si naštvaný?
Harry: Povedal som niečo zlé?
Harry: Napísal*
Harry: Klamal si mi?
Harry: Si niekde von s kamarátmi?
Harry: Si s priateľom?
Harry: Máš priateľa?
Harry: Zabudni na tú otázku.
Harry: Pred chvíľkou si bol online.
Harry: Otravujem ťa?
Harry: Oh len sa neboj :)
Harry: Po piatich dňoch budeš odo mňa mať pokoj! :)
Harry: Nemal som ti vôbec písať!
Harry: Si idoit!
Harry: *idiot!
Harry: Áno som vytočený!
Harry: Lebo sa ku mne správaš ako k štetke!
Harry: Ja mám city!
Harry: Maj sa Louis!
19:25
Harry: Louis?... :(
Harry: Mrzí ma to... :(
Harry: Ja som to tak nemyslel...
Harry: Moc moc mi to prepáč...
Harry: Tak ja ťa budem čakať a budem dúfať, že sa nehneváš... :(
Usmial som sa a pustil som sa do odpisovania mu.
Ja: Ahoj, Harry, teraz som prišiel, prepáč, ale zdržali sme sa ešte s chalanmi na ihrisku a akosi som stratil pojem o čase. Moc ma to mrzí a nehnevám sa na teba. Skôr sa bojím, že sa ty hneváš na mňa. A nie. Priateľa nemám :))
Harry: PANEBOŽE!
Harry: Konečne si tu!
Harry: Nie nehnevám sa! Prepáč za moje chovanie.
Ja: Nič sa nestalo. Bude vadiť ak si pôjdem hodiť sprchu? :)
Harry: Ak mi pošleš fotku... 😏😏
Harry: Počkaj čo?????? 😐😐😐
Oh áno Harry. Rád by si videl môjho vtáka?
Ja: To je v poriadku Harry :D
Harry: Zabudni na to prosím. *červenám sa*
Ja: *vymazávam si z hlavy správu* Pracujem na tom :D
Harry: :( Cítim sa tak zle za to..
Ja: Ale no. Ak chceš pokojne ti niečo pošlem. :D
Harry: A-ale ja mám priateľa.
Ja: Oh jasné.
Ja: Zabudol som :)
Ja: Zatiaľ ahoj :)
Harry: Louis?
Harry: Louis, ale..
Harry: Ja ju chcem.
Harry: Loui? :(
R. 🌹
YOU ARE READING
Skype L.S.
FanfictionKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.