XXV.

712 74 6
                                    

O dva týždne neskôr

Harry

Sedel som na podlahe svojej izby a premýšľal som. Louis ma nechce vidieť. Chápem to. Zneužil som ho. Áno je to tak. Urobil som to. Zneužil som ho a odhodil som ho ako špinavú handru. A neuvedomil som si, že by mu to mohlo ublížiť. Až pred pár dňami, keď sme spolu volali a on mi všetko povedal. Aj to, že má priateľa, no on odišiel do Fínska a už sa nevráti. Tak som dnes mal v pláne ísť za ním. Ale bojím sa. Bojím sa, že ma odstrčí.

Vstal som zo zeme. Vzal som si peňaženku a prehodil som cez seba bomberu. Vyšiel som z izby a z domu. Namieril som si to do prvého kvetinárstva a kúpil som kyticu kvetov všetkých možných druhov, keďže neviem aké má rád. Zaplatil som snáď polovicu maminej výplaty a šiel som pomaly k Louisovmu domu. Moc som si prial aby mi otvoril. Zaklopal som. Dlho sa nikto neozýval. Potom sa však mihla kľúčka a ozval sa Louisov hlas. ,,Joe nepleť sa mi tu." Zabudol som sa zmieniť, že Louis dostal psíka. Dával ju na instagram. Dvere sa otvorili a hľadel na mňa strapatý Louis. Mal na sebe veľký čierny svetrík, boxerky a čierne ponožky. Pretrel si očká. ,,Čo tu robíš." Spýtal sa unavene.

,,Prepáč, že ťa ruším... Chcel som ťa vidieť a chcel som sa ospravedlniť za moje správanie..." Podal som mu kyticu. Jeho očká sa viac pootvorili.

,,Harry... vieš, že medzi nami nikdy nič nebude.. kamarátstvo maximálne." Povedal smutne a unavene.

,,To mi plne stačí."









R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now