XXXIV.

728 54 4
                                    

Ležíme spolu na posteli. Harry sa túli ku mne. Hladí ma po hrudi. Kiežby bolo všetko v poriadku, ale ja viem, že nebude. Jednak preto, lebo Niall je stále v okolí a jednak sú tu stále Zayn a Liam. A to je totálne fucked up. Nikdy sa nemal nikto dozvedieť moju orientáciu. A doriti potrebujem to naozaj nejak vyhovoriť. Potrebujem nejaký plán. Ale otázka je aký? A koho doň zapletiem? Hlavne musím premýšľať aby som neublížil Harrymu. Pretože to naozaj nechcem. Potrebujem si to niekam zapisovať. ,,Lou!" Skríkol Harry. Strhol som sa a pozrel som naňho. ,,Desať minút tu na teba hovorím a ty ma nepočúvaš!" Nafúkol líčka a očervenel. Usmial som sa.

,,Zamyslel som sa." Harry pokrútil hlavičkou a pozrel na mňa. ,,Nudím sa tu." Pomrvil sa. Pozeral som naňho. 

,,Harry čo máš oblečené?" Spýtal som sa podozrievavo. 

,,To v čom som prišiel." Pozeral na mňa. 

,,V čom si prišiel?" Posadil som sa. 

,,Nechceš to zistiť sám?" Prštekmi mi prešiel po hrudi. Zamračil som sa. 

,,Nie." Odpovedal som chladno. Harry ma odkryl a posadil sa na mňa obkročmo. 

,,Naozaj." Pohmýril sa na mne. 

,,Harry o tejto téme sme sa už bavili. Prestaň." Snažil som sa ho odtlačiť, no on sa nedal. Začal sa o mňa obtierať. ,,H-Harry!" Zvýšil som hlas, no on aj tak nepočúval. Aby toho nebolo málo, začal som tvrdnúť. 

,,L-Lou chcem ťa." Zavzdychal. Zhodil som ho zo seba na posteľ a postavil som sa. 

,,Ty nie si normálny." Zrýchlene som dýchal a točila sa mi trochu hlava. ,,Ty kurva nie si normálny." Vošiel som si rukou do vlasov. ,,Choď domov Harry." Harry sa posadil. V očiach mal slzy. ,,Vypadni!" Skríkol som. Harry sebou trhol. Ani sa nepohol. ,,Vypadni kurva z môjho domu!" zhúkol som po ňom. Harry roztrasene vstal.

,,Nechceš ma zbiť?!" Skríkol on po mne. 

,,Chceš trest?! Budeš ho mať! Ak chceš aby tu skurvene platili tvrdé pravidlá tak tu skurvene od teraz platia!" Pozrel som naňho. ,,Sem poď." Ukázal som mu prstom. Harry celý zbledol. 

,,J-ja som to tak nemyslel." Pozeral na mňa. 

,,Nezáujem." Sadol som si na okraj postele. ,,Volal som ťa!" Harry pomalým krokom šiel ku mne. Zamračil som sa. Schmatol som ho za ruku a stiahol som ho k sebe. Prehol som ho cez koleno a stiahol som mu tepláky. Mal na sebe nohavičky a podväzky. Vyzeral v tom skurvene dobre. 

Nie Tomlinson. 

Rozopol som mu podväzky, no nohavičky som mu nechal. Siahol som mu na zadok.

Kurva ten pocit. 

,,Bol si zlý chlapec, vieš to?" Slabo som mu dal po zadku. Harry začal rýchlo prikyvovať. ,,Potrestám ťa a môžeš zostať. Alebo odídeš a už sem nikdy neprídeš." Hladil som ho po zadku. Ah najradšej by som mu doň strčil jaz... Nie. Nesmiem. 

,,Trest. Prosím." 

,,Tak teda dobre." Udrel som ho po zadku na čo sebou Harry trhol. Urobil som to znovu a z Harryho strany sa mi dostalo len tiché fňuknutie. Začal som ho biť po zadku a Harry sebou trhal, sem-tam zamrnčal. 






Venujem kučierke nambr 2 _Iza_bella_ (1. Je hazza) 😏☀️😘🌈


R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now