Harry: anooooo ano ano ano ano ano ano ano. Miliónkrát áno!
Ja: Ty trdlo. :) Dobre teda, ale mám isté pravidlá.
Harry: Počúvam
Harry: Teda pozerám.
Ja: žiadne hot fotky. Myslím také moc hot fotky. Nohavičky a iné veci si na seba v živote nedám aby bolo jasné a teraz som tu dominantom ja. Vždy som bol.
Áno, som naňho prísny. Ale keď ma využíval, tak dostane trest. A tým myslím aj to, že ak sa k nemu dostanem tak dostane riadny výprask po zadku.
Harry: Si na mňa zlý..
Ja: Mám dôvod. Stále sa hnevám. Stále sa cítim ponížene. A ak myslíš, že som zlý len preto, lebo som zakázal fotky, tak si sa potom nijak nepolepšil.
Harry: Tak som to vôbec nemyslel. Len, že mi prídeš prísny aj na dominanta.
Ja: Prísny? Pokiaľ viem, Niall ti nedovolil si s niekym písať alebo sa rozprávať s inými chlapcami a nepúšťal ťa von. Bil ťa a čo ja viem čo všetko. Stále ti pripadám prísny?
Harry: Nie. Prepáč. Môžem ti zmeniť prezývku na Daddyho?
Ja: Medzi nami nič nie je Harry.
Harry: Tak ako môžeš byť dominant?
Ja: Ani predtým medzi nami nič nebolo a ty si bol dominant. Tak prečo by som ním nemohol byť ja? Doriti Harry, keby si ma neponížil a nenahneval, asi by sme boli teraz niekde úplne inde. A ak máš so mnou nejaký problém, nemusíme tomu dávať žiadnu šancu a môžme na seba prosto zabudnúť.
Popravde? Nevedel som poriadne ani čo píšem. Prsty mi prosto behali po klávesnici môjho mobilu a robili si čo chceli.
Harry: Loui to nepíš prosím... Nechcem ťa znovu stratiť. Neznesiem, keď si s niekým iným a bozkávaš sa s ním i keď sme len kamaráti.. Ja ťa ľúbim a moc ma mrzí čo som ti urobil. Neviem ako to napraviť a ver mi, že som skúšal všetko. Ten chlapec, s ktorým si bol, mi nedovolil ti nosiť večer darčeky. Vždy si vraj spal...
Ja: Pravdepodobne som asi spal. Všetko bolo bez teba tak nudné. Tak vyčerpávajúce. Väčšinu svojho času som spal, teda pokiaľ som netrávil čas so Stanom. A to bola chyba. Odišiel do Fínska. Za tie dva týždne som si ho vložil do srdiečka a jeho odchod mi len a len ublížil. A to je ďalší z dôvodov prečo nechcem vzťah. Harry mám ťa rád, ale nie je na to správny čas. Je toho moc. Ale sľubujem, že raz, keď bude všetko v poriadku, tak sa medzi nami niečo stane.
Harry: A čo ak si dovtedy niekoho nájdeš? Ja nechcem aby si si niekoho našiel.
Ja: Nenájdem Harry. Pretože kedysi som ťa ľúbil. A verím, že niekde hlboko v srdiečku ťa ešte ľúbim.
R. 🌹
YOU ARE READING
Skype L.S.
FanfictionKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.