X.

1K 90 7
                                    

Ranné prebudenie bez Harryho správ, bolo naozaj otrasné. Za jednu noc naňho nezabudnem. Nezabudnem naňho za žiadnu noc. Jedine ak by som sa šiel s chalanmi opiť. A to mám vlastne aj v pláne. Hneď ako skončí tento tupý tréning, sme sa dohodli, že si pôjdeme skočiť do baru. I keď by som bol radšej za gay bar, pretože tam je väčšia pravdepodobnosť, že stretnem Harryho, alebo by som si niekoho našiel. 

Zmena plánu. Smer strip klub. Môj nápad to nebol. Šiel by som tam jedine ak by tam boli len nahí muži. Ale môžem si za to sám, že som im to nepovedal. A ani im to hovoriť nechcem. Ešte by ma ubili ako takú štetku. Nie dík. Takže teraz s chalanmi kráčam ku klubu. Oni očumovať baby a chlastať, ja len chlastať. ,,Počuj, mohli by sme si konečne zajebať." Ozval sa Liam. 

,,Hm.." Bola moja reakcia. Nevedel som z hlavy dostať Harryho a dúfal som, že po chlastačke naňho zabudnem. Aj keď som naozaj veľmi moc nechcel, musel som. 

,,Ty Louis. Mal by si si nájsť nejakú kočku." Šťuchol do mňa Zayn. Iba som prekrútil očami. 

,,Nie dík." Radšej budem bezdetný, ako mať dievča. Aj keď ani s chlapcom nemôžem mať biologické deti, ale adoptovať si prcka môžem. S niekym.. 

Popravde.. Opil som sa trochu viac ako som chcel. Ledva vidím na cestu. Chalanov som dakde stratil a teraz sa prechádzam nočnou ulicou z cela sám. Len pouličné svetlá osvetlujú prázdny a zahmlený chodník po, ktorom sa pokúšam chodiť rovno. No skúste vypiť niekoľko pohárikov whiskey a potom chodiť ako triezvy. Potkol som sa o svoju nohu a capol som na zem. Fakt skvelé. Ešte sa aj musím zdvíhať. Nahmatal som čosi predo mnou a to čosi na mňa spadlo. Strom to asi nebol. Prevrátil som sa na chrbát a pozrel som na osobu, ležiacu na mne. Dotyčný mal na hlave kapucňu. Pozrel na mňa a ja som akoby v mihnutím oka vytriezvel. 













R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now