Harry fňuka na posteli a nechce sa so mnou rozprávať. Tak som si teda vzal paplón a šiel som do obývačky na gauč. Ak nemá náladu sa so mnou baviť, tak sa nebudeme baviť vôbec. Ako som odchádzal, videl som v zrkadle ako sa zvedavo zdvihol a pozrel kam idem. Ignoroval som to a proste som mu privrel dvere. Nemám dôvod byť nejak agresívny. Zišiel som schody a rozložil som si gauč. Dal som si pod hlavu vankúše, ktoré gauč zdobili. Hodil som na gauč paplón a sadol som si. Ovládačom som šikovne zapol telku a ľahol som si. Prikryl som sa a znudene som prepínal kanále.
Samozrejme dlho ma to nebavilo. Tak som to nechal na nejakom hudobnom kanále a prosto som si ľahol a uložil som sa na spánok.
Už-už som zaspával, keď v to sa ozval nežný, chrapľavý hlások pri mojej hlave. Otvoril som oči a uvidel som Harryho ako kľačí pri mojej posteli. Ruky má položené na posteli a hlavu má na nich. Niečo si pre seba mrmlal. Asi nevie, že som hore. ,,Moc mi to prepáč.. ja nechcem už viac dostať bitku.. aj keď ma asi nepočuješ..." Mrmlal zlomeným hláskom. Naozaj zúfalo. Niečo sa vo mne zlomilo. Nemôžem ho takto vidieť. Nemôžem ho takto počuť.. Vybuchol som.. Vtedy som naozaj prehnane moc vybuchol.
,,Harry..." Prehovoril som a pohladil som ho po jeho dlhých a hlavne kučeravých vláskoch. Harry na mňa zdvihol uplakaný zelený kukuč a ja som myslel, že sa pod leskom jeho uslzených očiek rozplačem tiež. Bol maximálne rozkošný a všetko to ostatné. Pozeral na mňa akoby som sa tu len tak zjavil. ,,Odpustíš mi to?" Jemne som sa usmial.
,,Loui! Áno!" Hodil sa mi okolo krku až ma takmer uškrtil. To trdlo má ale silu. Zasmial som sa a stisol som ho v náručí. ,,Mohol by som prosíííím spinkať s tebouuuu?" Odtiahol sa a urobil psie očká až sa mu do limetkovo zelených očí hrnuli slzy. Prikývol som. Harry sa doširoka usmial.
,,Ale mám podmienku." Hneď ako som tieto tri slová vyslovil, Harrymu úsmev opadol a namiesto toho sa mu na tvári objavil zvedavý výraz. Moje zvedavé trdlo. ,,Budeme spinkať v izbe a nie na tomto sprostom gauči. Áno?" Harry len súhlasne prikývol a vzal mi paplón a rozbehol sa hore. Nezostávalo mi nič iné ako sa za ním rozbehnúť.
R. 🌹
KAMU SEDANG MEMBACA
Skype L.S.
Fiksi PenggemarKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.