XVIII.

1.2K 83 3
                                    

Ja: daddy už si?

Daddy: Áno princess. Ideš si po výprask? 😏😘

Ja: Ako vieš, že idem k tebe? 😯

Daddy: Okno 😘😏

Pozrel som hore a v okne som uvidel ako sa mihlo niečo čierne a pohla sa záclona. Usmial som sa a postavil som sa pred dvere. ,,Heslo." Ozvalo sa z druhej strany. Zasmial som sa.

,,Daddy."

,,Zle." Zasmial sa. Povzdychol som si.

,,Ja neviem Daddy." Oprel som sa o dvere.

,,Dám ti nápovedu. Ideš si po to."

,,Výprask?" Harry otvoril dvere a vtiahol ma dnu. Nežne ma pobozkal na pery. Usmial som sa. ,,Aj ja ťa rád vidím." Harry sa uškrnul. Ucítil som jeho ruky na mojom zadku. A je zle. Stiahol mi jeansy aj s boxerkami. Oprel sa o stenu a prehol ma cez koleno. Pleskol ma po zadku, na čo som zaskučal. Stlačil mi zadok a pleskol ma po druhej polovičke. Znovu som zaskučal.

,,Nebudem ťa tak moc trápiť." Chcel som sa zdvihnúť do stoja, no Harryho ruka na mojom zadočku pristála naozaj silno. Vykríkol som a Harry ma pustil. Pozrel som na svoj zadok, ktorý mi už zdobil odtlačok Harryho ruky. Pozrel som naňho. ,,Budeš už dobrý chlapec?" Uškrnul sa. Natiahol som si jeansy.

,,Budem." Odpovedal som.

,,Môžeš prespať?" Spýtal sa ma. Iba som prikývol. ,,Choď do obývačky a zamotaj sa do deky. Hneď som pri tebe." Povedal a ja som ho poslúchol. V obývačke bolo zakúrené v krbe. Vzal som si teda deku a zamotal som sa do nej. Harry o chvílku prišiel ku mne s dvomi miskami. V jednej boli jahody a  v druhej roztopená čokoláda. S iskričkami v očiach som naňho pozrel. Vzal si ovládač a zapol film. Zhasol svetlá a vzal si jahodu a namočil ju do čokolády. ,,Otvor ústočká." Poslúchol som ho a odhryzol som si z jahody.

,,Mňam." Povedal som. Harry dojedol jahodu a ja som si vzal ďalšiu a urobil som rovnaké gesto ako on. On len pokrútil hlavou.

,,Papaj ty, Loui." Usmial sa a vzal si jahodu. Namočil ju do čokolády a spapal ju. Tiež som ju zjedol. Oprel som sa o Harryho rameno a podelil som sa s ním o deku. Takže sme sa zohrievali navzájom. A nikdy som sa nechcel odtiahnuť. Ale zaspal som.









R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now