Harry: Volal mi mama...
Ja: Čo chcela ak môžem vedieť?
Harry: Zostane dlhšie v práci... :(
Ja: Bože... to mi je ľúto, Harry.. Povedz jej o Niallovi a o tom, čo ti robí. :) Bude to tak lepšie.
Harry: Ja sa bojím... :(
Ja: Harry.. Je to tvoja mama, pomôže ti nech sa deje čokoľvek :)
Ja: A predsa len tu musí byť ešte niekto kto sa o teba postará :)
Ja.
Harry: Tak keď príde domov, tak sa o tom s ňou porozprávam :(
Ja: Už nebuď smutný Harry.
Ja: A Harry?
Harry: Hm?
Ja: Môžem sa spýtať?
Harry: No...
Ja: Prečo si bol na Pokeci, keď máš priateľa?
Harry: Prehral som stávku..
Ja: Akú? :D
Harry: S mojimi kamarátmi. Hrali sme Tenis a ten, kto prehral, sa mal buď obliecť do sukničky a podkolienok a nosiť to tri dni alebo nájsť si niekoho na Pokeci a písať si s ním na dobu neurčitú. Ten druhý trest sme museli vymyslieť ako nový, pretože Niall mi sukničku a podkolienky nedovolil :(
Oh baby. Ja by som ťa obliekal ako princeznú.
Ja: Prečo to nedovolil? Podľa mňa by si v tom vyzeral rozkošne 😊
Povedal som vám niekedy, že som kokot? Nie? V tom prípade som kokot. Harry si to len pozrel, no neodpísal.
Ja: Harry prepáč, ja som to tak nemyslel
Ja: Teda nemyslel som, že by som si nemyslel, že by si bol zlatý v sukničke a podkolienkach.
Ja: Myslel som to tak, že som to nemyslel tak ako si si myslel, že som to myslel.
Harry: 😂Lou...
Harry: Pokoj, jasné?
Harry: Ďakujem ti :)
Ja: Za čo? :O
Harry: Že si to myslíš aj keď si videl iba jednu moju fotku :)
Ja: Tak to zmeníme. :)
Harry: Čo zmeníme?
Ja: Pošli mi ešte tvoju fotku :)
Harry: Počkaj :3
Harry:
Ja: Vyzeráš tam unavene :( Ale aj tak si krásny. :)
Moje srdce šlo vyskočiť z hrude pri pohľade naňho. Je tak neuveriteľne krásny až som neodolal. Pritiahol som si notebook k hrudi a objal som ho, ignorujúc prichádzajúcu správu od môjho anjelika. Bolo mi jedno, že ho mám o štyri dni zablokovať. Vedel som, že moje srdce mi to nedovolí. Ja si to nedovolím. Ja ho od toho bastarda dostanem a nikdy ho od seba nepustím. Budem si ho strážiť ako oko v hlave. Budem zaňho dýchať ak to bude potrebovať. Budem sa oňho starať keď to bude potrebovať. Budem tu vždy preňho. Budem jeho oporou. Budem jeho láskou. A budem si ho rozmaznávať. Bez bitiek. Dostane všetko na čo sa pozrie a bude šťastný. Notebook mi oznámil novú správu a tom sa už odtiahol. Pozrel som si správy.
Harry: Áno, je to fotka z klubu, kam ma Niall prinútil ísť...
Harry: A následne ma tam tvrdo ošukal :(
Ja: Neboj sa. Všetko sa vyrieši, všetko bude dobre Anjelik.
A v ten moment som v rýchlosti zaklapol notebook. Práve som mu napísal, že je Anjelik...
R. 🌹
YOU ARE READING
Skype L.S.
FanfictionKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.