Hľadeli sme s otcom na seba. A teraz už som sa naozaj chcel rozplakať. Pohľadom som skúmal otcovú tvár. Ani náznak životu. Ale stále stojí. Takže infarkt alebo porážku nedostal. Je v šoku. A ešte aby nebol. Jeho jediný syn je teplý. Nič nehovoril, tak som prehovoril ja. ,,Mal som ti to asi povedať..." Povedal som tichým hlasom. Drsný Louis odišiel kamsi na Maltu a ja som tu zostal sám. Sám, citlivý, vystrašený, Louis.
,,Lottie, choď do svojej izby. William, ty do obývačky." Povedal mi William.. William je moje stredné meno a otec ma tak volá... vlastne ma tak ešte nikdy nevolal. Lottie na mňa ospravedlňujúc sa pozrela a odišla. Neviem čo mám od otca čakať. Nikdy sme sa o mne tak podrobnejšie nebavili. Nevie o mne vlastne nič. Nevie, že už mám sex za sebou. Nevie, že mám za sebou vzťah. Nevie, že ľúbim Harryho. Nevie, že som ho pobozkal. Nevie, že mám zoznamku. Nevie nič.
Šiel som pomaly do obývačky. Sadol som si na gauč. A čakal som. Bál som sa. Moc som sa bál. Otec sem prišiel a položil na stôl dva poháre a jedno víno. Nevedel som čo sa deje. Slzy sa mi tlačilo do očí, ale ja som ich zahnal. ,,Ako si to zistil Louis?" Spýtal sa a pozeral na mňa. Zatiaľ čo ja som sedel s rozkorčenými nohami, lakťamu som sa opieral o moje stehná a ruky som mal spojené medzi kolenami. Otec čakal na moju odpoveď. A ja nemôžem klamať.
,,Eleanor.. tá.. tá baba zo školy. Vtedy som k nej šiel na prespávačku. Boli tam ďalšie decká aj z iných škôl..." Hovorilo sa mi to naozaj ťažko. ,,Bol tam alkohol. Vlastne.. Vlastne to bola skôr party ako prespávačka.. a.. Ja som pil tiež a.. A nejak som si na alkohol odvtedy navykol, a-ale to je vedľajšie.. um.. No.. no a... Um.. potom som sa začal rozprávať so Stanom.. um.. je.. bol.. bol to milý chalan... A.. um.. Nejak sme sa dostali do nejakej izby. A.. A začali sme sa bozkávať a.. A potom sa to stalo..." Vysvetlil som pomaly, roztraseným hlasom a občas koktavo. Nechcel som na otca ani pozrieť. Nechcem vidieť ako sa znechutene bude tváriť. Určite sa tvári znechutene. Ani vlastne neviem či je tu. Čumím do zeme. Chcem aby toto bol jeden veľký sen. Hnusný sen, z ktorého sa prebudím u Harryho doma. Z otcovej strany sa ozvalo len povzdychnutie. Takže tu je.
,,Takže svoj prvý sex si mal s chlapcom? Tak si prišiel na to, že si homosexuál?" Spýtal sa otec. Prekvapivo sa ma to spýtal naozaj opatrne.
,,N-no nepriťahujú ma dievčatá. S-skôr som to z chalanov ako z dievčat." Tvrdý Louis. Tvrdý.. Otec položil svoju dlaň na moje rameno a ja som tak naňho pozrel. Netváril sa znechutene. Usmieval sa.
,,Pozri Louis. Som s tým v pohode. Nie som niekto, kto by bol homofóbny. Ľudia sú, akí sú. Človek si svoju orientáciu nevyberá. Ani ty si si to nevybral. Si môj syn a ja ťa mám rád takého, aký si. Rozumieš?" Myslel som, že sa rozplačem. Naozab teraz budem detinský. Ale hodil som sa otcovi okolo krku a neustále som opakoval jedno.
,,Ďakujem."
R. 🌹
YOU ARE READING
Skype L.S.
FanfictionKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.