XXXI.

769 75 4
                                    

,,Vieš Harry.. Vezmi si to, v čom sa budeš cítiť dobre." Odpovedal som nakoniec a dúfal som, že ho to nejak neurazí alebo horšie, neublíži.

,,Dobre tak ja si to vezmem." Počul som radosť v jeho hlase a hneď bolo všetko svetlejšie. Usmial som sa.

,,Dobre. Ako ty len chceš." Povedal som a začul som cinkanie kľúčov.

,,Už som von z domu." Hneď ako to povedal, buchli dvere.

,,Dobre zlatko. Rovno ku mne. Dobre?" Povedal som opatrne. Z Harry strany sa ozvalo len tiché uhm. Vstal som z gauču a vzal som si kľúče a hodil som na seba bundu. Vyšiel som z domu.

,,Dobre. Loui kam ideš?" Spýtal sa Harry roztrasene.

,,idem ti naproti. Bojím sa o teba. Je moc tma." Povedal som zatiaľ čo som kráčal po chodníku. Z druhej strany sa ozvalo dychčanie. ,,Harry?"

,,Bežím,vidím ťa." Povedala a zložil. Mobil som si schoval do vrecka a už aj ja som videl Harryho. Šiel som rýchlo za ním. Hodil sa mi do náruče a ja som ho poriadne objal.

,,Shhh už je dobre." Hladil som ho po chrbte zatial, čo on mi plakal do hrude. Potreboval to. Potreboval sa niekomu vyplakať. A chcem aby vedel, že ja som tu vždy preňho. Vždy. Jemne som sa s ním začal kolísať. ,,Je dobre." Hovoril som potichu. Harry sa trhane nadýchol a hmatal moju ruku. Preplietol som si s ním prsty. Asi naozaj potrebujem lásku. My obaja. Ale ja nesmiem. Pretože už viac nechcem trpieť. Ale keď nemám lásku ja, nemá ju Harry a trpí Harry. Ah. Potrebujem čas.

,,L-L-Lou?" Oslovil ma a zdvihol na mňa pohľad ten rozkošny tvor menom Harry. Pozrel som naňho, čím som mu naznačil, že môže pokračovať. ,,Ch-Ch-" trhane sa nadýchol.

,,Shh. Zlatko upokoj sa a potom rozprávaj. Bude ti zle." Pohladil som ho po líčku. Harry sa trhane nadýchol. Oprel si hlavu o moje rameno a utišoval sa. Jemne som ho škrabkal po chrbte.

,,Chce-l by som p-pusinku." Vzlykol. Zdvihol pohľad a zmätene mi pozrel do očí. Prehrabol som mu jeho dlhé kučery a pomaly som sa približoval mojou tvárou k tej jeho. Obaja sme privierali oči. Jeho ruky skĺzli na moje boky. Ja som tie moje mal na jeho lícach. Spojili sme naše pery v jedno a ja som v sebe znovu pocítil vybuchujúcu sopku.







R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now