XXIII.

929 78 8
                                    

Ktosi ma pohladil po líci. Unavene som otvoril oči a musel som sa zamračiť, kvôli ostrému svetlu. ,,Je hore." Povedal ktosi, koho hlas som dlho nepočul.

Stan.

Pomaly som zaostroval a videl som otca a Stana ako stoja pri mojej posteli a nespokojne na mňa hľadia. Nevedel som či sú nahnevaní alebo nie. Hľadel som na nich. Stan si povzdychol. Prisunul si stoličku a sadol si na ňu. Pozrel na otca. On len prikývol a nechal nás osamote. Stan je ten chalan, ktorý ma o to pripravil a chvíľu sme boli vo vzťahu. Ale potom sme si prestali písať. Prestali sme sa stretávať. A ja stále neviem prečo. ,,Louis." Prehovoril na mňa. ,,Skolaboval si. A si dehydrovaný. Preboha čo vymýšľaš Loui?" Hrešil ma. Bolo mi to jedno. Len som chcel počuť jeho hlas.

,,Ja.. zaľúbil som sa do chlapca, ktorý ma len zneužíval." Povedal som. Stan ma pohladil po líci. ,,Kam si mi vtedy zmizol?" Spýtal som sa. Stan si prehrabol vlasy.

,,Mama mala leukémiu. Staral som sa s otcom o ňu." Vysvetlil mi. Vedel som, že Stan by mi nikdy neklamal. Nezneužil by ma. Je dobrý chlapec. ,,Ako ťa ten chlapec zneužil?" Vošiel mi rukou do vlasov. Zavrel som oči a plne som si užíval túto chvílu. Spustil som.

,,Nejakým spôsobom zo mňa urobil submisívne mača. Čím vlastne prišli aj tie veci. Oblečenie a tak. Veď vieš. Lenže on mal už prísneho dominanta, ale opustil ho a predvčerom som šiel k Harrymu, vlastne on zo mňa urobil mača. A dostal som cez zadok, lebo som mu nechcel poslať fotky. Včera tam prišiel jeho bývalý a robil nám zle. Dusil ma. Potom ma Harry nejak vyslobodil a utekali sme do parku. Tam ma naozaj dlho pobozkal. Ja som v tom cítil niečo viac. Ale on len prosto povedal, že by sme mali ísť. Tak som sa vyhovoril, že musím ísť domov, že mám zápas. Plakal som po ceste domov. No a dnes sme s chalanmi mali tréning a asi som ho v pozadí uvidel, ako sa bozkáva s tým jeho bývalým a potom si už nepamätám." Vysvetlil som mu. Hlas sa mi občas triasol, ale ignoroval som to. Stan pokrútil hlavou.

,,Od Zayna som sa dozvedel, že si si zakladal zoznamku. Odtiaľ ho poznáš?" Prikývol som.

,,Nepovedal si mu že..."

,,Nie. Nie o to sa neboj. Nepovedal som mu nič." Usmial sa a pritisol svoje pery na tie moje. Chytil som ho za líčka a nežne som ho bozkával a on spolupracoval.









R. 🌹

Trošku sa nám to tu poplietlo. :D.

╮(′~‵〞)╭

Na obrázku je "Stan" kedže realnu jeho fotku som nenašla -.-.

Skype L.S.Where stories live. Discover now