XXXVIII.

650 51 11
                                    

- You foundle my trigger when you blame my gun - 


Už je to pár hodín, čo som hore a je to asi pol hodina, čo v kuse zvraciam. A nedokážem prestať. Cítim úzkosť. 

Strach.

Stratu.

Akoby som stratil čosi, čo dopĺňalo mňa. Akoby.. Akoby som bol strom bez lístia, či pes bez čuchu. Akoby som bol nič. Len prázdno. Akoby.. Ako by Louis zomrel. Uhynul. Odišiel na druhý svet. Opustil mňa, opustil Lottie.. Opustil všetkých. Ale nemusí to byť pravda. Mohol len.. Len možno potreboval oddych. 

L O U I S

Vidím len tmu a počujem nepríjemné pišťanie. Akoby mi píšťalka revala priamo do ucha. Počkať. Ale ono sa to deje. Som na futbalovom ihrisku, neskoro v noci, úplne sám. Nie. Nie som sám. Je tu Harry. Je v bráne. Celý sa trasie. ,,Kopni do tej lopty!" Zhúkol po mne akýsi pán. Nemohol som. Harry sa bál. Moc sa bál. Triasli sa mu kolená. Celý sa triasol. Svoj pohľad som presmeroval k lopte. Zohol som sa po ňu a vzal som ju do rúk. Praskla a vyfučala. ,,Pozri čo robíš! Ten sráč to musí schytať!" Kričal. 

,,Prečo?" Otočil som sa naňho. Mal na tvári masku. 

,,Pretože odtiaľto sa už tak ľahko nedostaneš. Vitaj v karanténe, Louis." Povedal neznámy v maske. Všade navôkol boli poničené budovy a trosky. Až na toto ihrisko. To bolo dokonalé. Akoby ho ešte len teraz postavili. Bolo tak čisté. Tak.. Tak dokonalé. Nebol tu umelý trávnik, ale normálna tráva. Leskli sa na nej kvapky nočnej rosy a mala nádhernú zelenú farbu. 

Zrazu som na svojej tvári ucítil kohosi dych. V ruke som čosi zvieral. Oči som mal zatvorené a ruka sa mi triasla. Otvoril som oči. Už som nebol na ihrisku. Bol som v akejsi izbe, kde bolo prázdno. Harry sedel zviazaný na stoličke. Ja som v ruke zvieral zbraň a dotýkal som sa ňou Harryho čela. Harry šepkal prosby, aby som nestlačil spúšť. ,,Urob to." Šepol ten istý hlas, ako bol Harryho, pri mojom uchu. Obzrel som sa. Stál za mnou Harry. Uškŕňal sa. Pozrel som na stoličku. Sedel som na nej ja. Domlátený a plakal som. ,,Zabi ho a zostaneme tu spolu. Už navždy." 

,,Lou. Počúvni ho." Ten hlas. Ten sladký hlas.

,,Mami.." 





R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now