XI.

1K 90 16
                                    

Hľadel som naňho. Myslel som si, že mám halucinácie. Podarilo sa mi nejak posadiť a hľadel som kučeravému anjelikovi do očí. ,,L-Lou?" Prehovoril na mňa jeho chrapľavý hlások. Ja som sa nezmohol na viac, ako len úsmev a opilecký pohľad. ,,Ty si opitý?" Spýtal sa opatrne, akoby mi mali jeho slová ublížiť.

,,Hazla!" V mojej hlave dávajú slová väčší zmysel. Harry sa na mňa udivene pozrel a vstal. Natiahol ku mne svoju veľkú ruku aby mi pomohol vstať. Prijal som jeho ruku, no schválne som ho stiahol k sebe.

,,L-Lou prestaň." Zatackal sa ku mne. Opito som sa zasmial a nejak som sa za jeho pomoci postavil. ,,Kde bývaš?" Spýtal sa, stále držiac ma za ruku.

,,Baljansm stralala." Zabľabotal som. Harry sa zachichotal. Rozkošný. Usmial sa na mňa.

,,Vezmem ťa ku mne. Mama je na nočnej a vráti sa asi až zajtra, lebo šla k tete." Podoprel ma a pomaly so mnou kráčal k nemu domov. Po ceste som mu bľabotal, ako moc som zúfalý, pretože som stratil chalanov. A.. tak nejak som sa rozplakal, lebo mi padali jeansy a stratil som topánku, ktorú sme päť minút hľadali. Napokon sme sa konečne dostali k nemu domov. Harry sa len vyzul na chodbe a pomaly sme šli ku schodisku. A tu to všetko začalo...

,,Neiee! Ty mňa nutiž svičiď!" Namietal som, keď mi Harry vravel aby som pomaly kráčal po schodoch.

,,Louis, ideme do spálne." Prihovoril sa mi milo.

,,Poj sa roznomožovať!" Zatackal som sa.

,,L-Lou... prestaň vyvádzať a poď hore." Nadrapoval sa so mnou. Ja som sa znovu rozplakal.

,,Ale to je thak namahaveheheeeeee!" Plakal som.

,,Louis sú to len schody. Prestaň plakať!" Zvýšil hlas a ja som sa utíšil. Harry ma vzal na ruky a vyniesol ma do akejsi izby. Položil ma do postele a pomohol mi z nohavíc. Vyzliekol ich a chvíľu na mňa pozeral.

,,Čo."

,,Nič." Usmial sa a zložil moje nohavice a dal ich na stoličku. ,,Dobre sa vyspi." Usmial sa a bez ďalších slov mi prosto zhasol a chcel odísť.

,,Harr-y." Podarilo sa mi ho osloviť. Harry sa obzrel. ,,zosatň..." Zabľabotal som. Harry sa usmial.

,,Louis." Pokrútil hlavou a odišiel. Hodil som sa do postele. Pozrel som do stropu. Posadil som sa na okraj postele a chytil som sa za hlavu. Prehrabol som si vlasy a nejak sa mi podarilo vstať. Vyšiel som z izby.

,,Hareh." Obzeral som sa okolo seba. Zrazu sa objavil predo mnou.

,,Zostanem." Usmial sa. Pozrel som naňho. Bol prezlečený. A mal mokré kučierky. Bol v sprche. Vzal ma za ruku a spolu sme šli do izby. Nechal ma nech sa uložím a ľahol si ku mne. Neviem čo, ale niečo ma nútilo k tomu, pritúliť sa k nemu. A to som aj spravil. Harry obtočil svoje ruky okolo môjho trupu a ja som spokojne zaspal.








R. 🌹

Skype L.S.Where stories live. Discover now