Ruka sa mi triasla a moc som chcel stlačiť spúšť, len aby som tu zostal s Harrym a mojou mamou. V to sa však ozvalo moje ja zo stoličky. ,,Toto nie je realita. Všetko je len sen. Musíš sa zobudiť. Nestrieľaj." Povedal chrapľavo. V žalúdku sa mu tvorila diera. Bolo to hnusné. Rozsypal sa na prach. Vykoľajene som cúvol dozadu a do niekoho som vrazil.
,,Lúzer, kam sa dívaš." Obzrel som sa za Zaynom.
,,Pozri na toho skrčka." Zasmial sa Liam.
,,Kde je moja mačička?" Pozrel som na Nialla. Zayn do mňa strčil.
,,Bacha aby sa nerozplakal!" Kopol ma Niall. Šmyklo sa mi a zastal som na konci útesu. Chalani sa uhli a za nimi stál Harry v svetríku a ružovej sukienke. Sklopil pohľad.
,,Vyber mu osud baby. Však ty si už zapamätáš kto je tvoj daddy." Zavrčal Niall a odopol si opasok. ,,Alebo chceš znovu po zadočku?" Harry mlčal. Cúvol som k útesu a skočil som. Ozval sa vreskot môjho mena. Potopil som sa do vody. Otvoril som oči a sledoval som okolie. Boli tu skaly a poničené korále. Plával som hlbšie a sledoval som svet pod oceánom. Akýsi tieň sa mi mihol po tvári. Začal som sa obzerať. Čosi ma odhodilo úplne preč. Chrbtom som vrazil do skaly, za ktorú som sa následne skryl. Čosi slizké sa mi obtrelo a moje bosé chodidlo. Pozrel som dolú a vykukovalo na mňa kučeravé, zeleno oké strašidlo - Harry. Prečo strašidlo? Bol morský pán. Zvedavo si ma prezeral a svojím zeleným chvostom rýchlo švihol vo vode a už bol pred mojou tvárou. Zvedavo si ma obzeral a blanovitými prstami sa obtieral o moju ruku. Jeho brušká prstov boli drsné. Prešiel mi nimi po líčku a usmial sa. ,,Ahoj." Povedal jemne. Nedokázal som prehovoriť. Utopil by som sa i keď som pod vodou viac ako pätnásť minút. Otvoril som ústa, no vychádzali z nich len bubliny. Niečo ma potiahlo za nohu a vysokou rýchlosťou ma to tiahlo dole do údolí. Harry plával rýchlo za mnou. Chytil ma za ruku a tiahol ma hore. Mal som pocit akoby som sa mal pretrhnúť na polovicu. Morská príšera ma odhodila aj s Harrym a vrazili sme do skaly. Okolo sa objavila krv a následne len tma.
R. 🌹
YOU ARE READING
Skype L.S.
FanfictionKeď sa dvaja úplne neznámy chlapci, kvôli rovnakej stávke musia prihlásiť na zoznamku a omylom sa do seba zamilujú, no ich priatelia sa ich od seba pokúsia oddeliť.