Κεφάλαιο 1

3.5K 242 61
                                    

Μαμά: Y/N! Ξύπνα.. Θα αργήσουμε! Το αεροπλάνο θα φύγει σε μιάμιση ώρα!
Εγώ: Πέντε λεπτάκια ακόμα μαμά σε παρακαλώ..
Μαμά: Σήκω τώρα γιατί δεν θα προλάβουμε! Άλλωστε, αν δεν σηκωθείς, μπορώ να σου πάρω και το κινητό άμα θες για μια εβδομάδα!

Το πρόσωπο μου είχε ένα τόσο ευχάριστο βλέμμα και πετάχτηκα αμέσως από το κρεβάτι μου και πήγα στην ντουλάπα μου να δω τι θα φορέσω. Κατέληξα σε αυτο:

Αφού ετοιμαστηκα, πήγα στην κουζίνα να φάω πρωινό και μετά έπλυνα τα δόντια μου

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Αφού ετοιμαστηκα, πήγα στην κουζίνα να φάω πρωινό και μετά έπλυνα τα δόντια μου. Χτένισα τα μαλλιά μου και τα άφησα ίσια. Τέλος, άρπαξα την βαλίτσα μου και την ζακέτα μου και εγώ με την μητέρα μου κατευθυνθήκαμε στο αεροδρόμιο.

Ώρα για εξηγήσεις. Εγώ και η μητέρα μου ταξιδεύουμε στην Κορέα για να ζήσουμε με τον νέο μου μπαμπά. Όταν το έμαθα, είχα μείνει κάγκελο. Αλλά ο πατέρας μου παράτησε την μητέρα μου για μια άλλη. Γι'αυτό και ήταν καιρός για την μητέρα μου να βρει αυτόν τον νέο της άντρα απ'την Κορέα. Της αξίζει κάποιος καλύτερος από έναν παλιάνθρωπο. :) Α, και, ο νέος της άντρας από την Κορέα.. είχε έρθει στην Ελλάδα, εδώ γνωρίστηκαν. Μέχρι που πέρασε καιρός και έκανε στην μητέρα μου πρόταση. Έτσι, αποφάσισαν τελικά να ζήσουμε όλη μαζί στην ξένη για εμάς χώρα.

Αφού μπήκαμε στο αεροπλάνο που ανακοινώθηκε, βρήκαμε τις θέσεις μας και αρχίσαμε να συζητάμε για μικροπραγματα, μετά από λίγη ώρα βέβαια αρχίσαμε να κοιμόμαστε.

Μετά από 12 ώρες, στην Σεούλ~

Μαμά: Y/N! Ξύπνα! Φτάσαμε στην Σεούλ.
Y/N: Καλά ντε! Ξύπνια είμαι..
Μαμά: Συγγνώμη Y/N, απλά είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα γνωρίσεις τον νέο σου πατέρα και τον νέο σου αδερφό!
Y/N: ΑΔΕΡΦΟ?!

Μόλις άκουσα την λέξη αδερφό έγινα κάτασπρη. Σοκαρίστηκα. Από πότε?? Δεν μου είπε τίποτα για "αδερφό"..

Μαμά: Ναι αγάπη μου, έχεις και νέο αδερφό! Το πιστεύεις?

*Στο μυαλό μου* Όχι μαμά, δεν θέλω να το πιστέψω. Μην σου πω δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι..
Μου έκλεισε το μάτι και με κοίταξε με ένα αγνώριστο βλέμμα.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن