Πρέπει να πάρω μια απόφαση. Πρέπει να καταλάβω τι θέλω. Το μυαλό μου λέει Jun. Η καρδιά μου Jungkook. Ο γάμος είναι την άλλη βδομάδα. Θα γίνει στην Ελλάδα. Είναι όλα έτοιμα κανονισμένα. Αλλά εγώ είμαι σε άθλια κατάσταση. Μισώ την ύπαρξη μου. Αν δεν είχα αυτόν τον υποτιθέμενο αδερφό δεν θα γινόταν τίποτα από αυτά! Σιχαίνομαι πλέον την υποκρισία. Λέω πως αγαπώ τον Jun. Το μετάνιωσα όμως. Έπρεπε ο να ακούσω από την αρχή τον Jungkook. Αλλά ξέρω μετά από ο,τι του έκανα δεν θα θέλει να με δει ποτέ. Ένα συγγνώμη νομίζω αρκεί. Και μετά ας μην με ξαναδεί ποτέ. Απλά να του πω σ'αγαπώ για μια τελευταία φορά πριν με μισήσει ακόμα περισσότερο. Και θα το πω τώρα. Ναι ξέρω και εσείς με μισείτε. Δεν αγαπώ τον Jun. Απλά με παρηγορούσε και εγώ πίστευα ότι τον αγαπούσα για την παρέα που μου έκανε. Τον Jungkook αγαπώ και μόνο..
Γωγώ: Υ/Ν, πρέπει να κάνεις την μάσκα που σου έφερα! Δεν θα πας στον γάμο με τα σπυριά στην μούρη!
Εγώ: Δεν έχω καν-
Γωγώ: Δεν με νοιάζει!Η Γωγώ πάλι ήρθε σπίτι μου. Τώρα τελευταία με προσέχει πολύ λες και είμαι το παιδί της, λέει πως δεν θέλει να πάθω τίποτα μέχρι τον γάμο. Επίσης είχα καιρό να την δω. Με τράβηξε από το χέρι και με οδήγησε στο δωμάτιο μου. Έκανε ο,τι ήθελε να μου κάνει και έφυγε πάλι για να πάει στο αγόρι της. Ναι έχει.
*Πολύ μας ένοιαξε*
Δεν έχω όρεξη να σου μιλήσω.
*Ποτέ δεν έχεις!*
Άσε με να βυθιστώ στην ησυχία μου και εσύ κάνε τίποτα άλλο εκτός από το να με ενοχλείς.
*Το μόνο που κάνω είναι να σου μιλάω και... Βασικά μόνο αυτό.*
Δεν με νοιάζει, να βρεις και κάτι άλλο να κάνεις. Ωχ σώπασε. Με άκουσε. Καλά έκανε. Βγήκα λοιπόν από το σπίτι με προορισμό το ταχυδρομείο. Και θα μάθετε για ποιο πράγμα. Είχα γράψει ένα γράμμα. Ήθελα να πάει στον Jungkook.. Ήθελα να τον καλέσω στον γάμο μου και ας ήταν η τελευταία φορά που θα τον έβλεπα.
Αγαπητέ Jungkook,
Ξέρω πως δεν θέλεις να με δεις μπροστά σου, αλλά σε παρακαλώ, θα μου έκανες την χάρη να ερχόσουν στον γάμο μου? Ξέρω πως ακούγεται ξαφνικό, αλλά θα παντρευτώ τον Jun. Θέλω να σε δω για μια τελευταία φορά. Μετά.. βρες αυτή την μια και μοναδική που πάντα αναζητούσες. Απλά μόνο για αυτήν την φορά.. σε παρακαλώ κάνε μου αυτή την χάρη και έλα. Ο γάμος θα γίνει *Τόπος* στην ύπαιθρο. Θα δεις όλες τις άσπρες στημένες καρέκλες και τραπέζια. Θα αρχίσει στις 17:30.
Δικό σου,
Υ/Ν
ESTÁS LEYENDO
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
FanficΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...