Jungkook's P.O.V
Εγώ: Jin hyung.. έφυγε..
Έκλαιγα ασταμάτητα καθώς ήμουν στο σπίτι των παιδιών. Όλοι με παρηγορουσαν και εγώ απλά καθόμουν στον καναπέ και έλεγα ασυναρτησίες.. έχω τρελαθεί. Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο?
*Ρε ηλίθιε σε είδε που φιλούσες την άλλη την μουλάρα το ξέχασες?*
Δεν θα μιλήσω τώρα.. ναι έχεις δίκιο αλλά πρέπει να της εξηγήσω, να την κάνω να πιστέψει την αλήθεια.. πως θα την βρω όμως? Δεν ξέρω που έχει πάει...
RM: Από που κατάγεται είπαμε?
Εγώ: Από την Ελλάδα hyung..
RM: Και γιατί δεν πας εκεί να την βρεις?
Εγώ: Μα πως ξέρω εγώ που ακριβώς είναι? Σε ποια πόλη, σε ποια οδό μένει? Ξέρεις πόσο την χρειάζομαι δίπλα μου τώρα? Όλα αυτά εξαιτίας μου! Τι θα κάνω γαμωτο?!Τραβούσα τα μαλλιά μου και τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι από τα μάτια μου που είχαν γίνει κατακόκκινα. Πήγα στο μπάνιο και κλειδώθηκα.
Κοιταζομουν στον καθρέφτη. Ένας αβοήθητος και αξιολυπητος άντρας. Προσπαθούσα να σκουπίσω τα δάκρυα μου αλλά δεν γινόταν τίποτα. Ήμουν ένα χάλι. Εκείνη? Μάλλον και αυτή..
Taehyung: Kookie! Βγες έξω σε παρακαλώ, πως θα σε βοηθήσουμε? Έχουμε ανησυχήσει όλοι κάτω..
Εγώ: ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ!Του είπα δυνατά με πάρα πολλή οργή. Πώς θα την έπαιρνα πίσω? Όλα χάθηκαν... Για πάντα..
Μόλις όμως συνηδειτοποίησα ότι είχα φωνάξει τόσο άσχημα στον Ταε ξεκλείδωσε την πόρτα και απολογήθηκα.
Εγώ: Συγγνώμη hyung, δεν αντέχω..
Taehyung: Σε καταλαβαίνω Kookie.. σε παρακαλώ, έλα κάτω να δούμε τι θα κάνουμε, δεν αντέχω να σε βλέπω έτσι, μην είσαι στενοχωρημένος.
Εγώ: Έφυγε...Μουρμουρουσα συνεχώς αυτήν την λέξη λες και δεν ήξερα άλλες λέξεις. Ήμουν σε άθλια κατάσταση.
Jhope: Ωω έλα τώρα, ας χορέψουμε το something ή το touch my body, ή ότι άλλο θες!
Όλοι τον κοιτάξαμε παράξενα και ο Jhope ψιθύρισε συγγνώμη, σαμπως και αυτό θα βοηθούσε.
Jimin: Άκου, σοβαρά αυτό έχεις μόνο?
Εγώ: Εε?
Jimin: Εσύ είσαι άντρας, θα κάθεσαι εδώ και θα κλαις την μοίρα σου ή θα πας να την βρεις?
Εγώ: Το πρώτο..
Jimin: Πλάκα μου κάνεις? Γιατί?
Εγώ: Δεν θέλει να με ξαναδεί hyung, με μισεί..
Jimin: Αυτήν την στιγμή δεν μας νοιάζει τόσο αυτό, πρέπει να πας να την βρεις, να μην τα παρατήσεις, αλλιώς τι άντρας είσαι εσύ που θα κλαις όλη την ώρα αντί να πας πίσω στην αγάπη της ζωής σου?
Εγώ: Και αν έχει βρει άλλον?
Jimin: Ποτέ δεν πρόκειται να γίνει αυτό που λες Jungkook...
ESTÁS LEYENDO
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
FanficΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...