Κεφάλαιο 4

2.1K 186 130
                                    

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του, διότι μηδενισα την απόσταση μεταξύ μας. Ακούμπησα τα χείλια μου στα δικά του. Φάνηκε τόσο.. απολαυστικό.

Jungkook's P.O.V

Πήγα πάνω στο δωμάτιο της Υ/Ν και άρχισα να της μιλάω. Ήθελα να απολογηθώ και να της πω για τα αισθήματα μου. Είχα πολύ άγχος αλλά κατάφερα να χτυπήσω την πόρτα του δωματίου της και να περάσω μέσα και να κάτσω πάνω στο κρεβάτι της.

Y/N: Τι θες?
Εγώ: Να μιλήσουμε.
Y/N: Για ποιο πράγμα?
Εγώ: Ακου, δεν είμαι τόσο κακός όσο φαίνομαι.. με συγχωρείς που δεν σε καλοδέχτηκα, όλα αυτά είναι νέα για μένα.
Y/N: Σε καταλαβαίνω Jungkook, Και εγώ έτσι ένιωσα.. δεν περίμενα να ήταν έτσι τα πράγματα.
Εγώ: Όσο για αυτό το θέμα, μπορει να σου συμπεριφέρομαι έτσι αλλά καταβάθος (πολύ βάθος) αισθάνομαι κάτι για εσενα. Και έχω το αίσθημα ότι σε γνωρίζω κάπου.. εσ-

Δεν με άφησε να τελειώσω γιατί με...φίλησε...?

Στην αρχή δεν ανταπέδωσα και γούρλωσα τα μάτια μου. Σύντομα όμως αφέθηκα στο φιλί. Τελικά, δεν απάντησε σε αυτό που είπα. Είμαι σίγουρος πως την ξέρω κάπου.

Τέλος Jungkook's P.O.V

Y/N's P.O.V

Ο Jungkook μου ανταπέδωσε το φιλί. Μετά από λίγο απομακρυνθηκαμε. Κοίταξα κάτω και κοκκίνησα. Από την άκρη του ματιού μου όμως είδα ότι είχε σκύψει το κεφάλι του και κοιτούσε το πάτωμα και ήταν κατακόκκινος. Όπως ακριβώς εμένα.

Αφού σήκωσα το κεφάλι μου και είχα σιγουρευτεί ότι δεν ήμουν πλέον κόκκινη πήρα τον λόγο.

Εγώ: Συγγνώμη...
Jungkook: Γιατί ζητάς συγγνώμη?
Εγώ: Γιατί σε φίλησα..

Ο Jungkook γέλασε για πολύ λίγο και έσκασε ένα χαζό χαμόγελο.

Αυτό το χαμόγελο.. είναι πανέμορφος. Μα.. το κεφάλι μου.. το έχω ξαναδεί αυτό το χαμόγελο..

Jungkook: Δεν με πειράζει Y/N. Ίσα-ισα που μου άρεσε.. Μπορώ να συνεχισω λοιπόν αυτό που έλεγα πριν?
Εγώ: Ναι..
Jungkook: Είμαι.. σίγουρος πως σε γνωρίζω από κάπου..
Εγώ: Μα.. τι λες?

Αποφάσισα να το αποφύγω, γιατί κάθε φορά που προσπαθούσα να θυμηθώ κάτι για εκείνον, με έπιανε περιέργως το κεφάλι μου..

Jungkook: Ας.. το αφήσουμε για την ώρα. Αυτό που ήθελα να πω πριν κιόλας είναι πως.. από τότε που σε είδα, τα μάτια σου, η μύτη, το στόμα σου, τα πάντα.. μέσα σε μία μόνο μέρα αισθάνομαι πως έχω ίσως έχω αναπτύξει κάτι για σένα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως.. μπορεί να μου αρέσεις.
Εγώ: Δεν πίστευα πως θα καταλήγαμε εδώ μέσα σε μία μέρα.. αλλά.. δεν είμαι σίγουρη, ίσως και εγώ αισθάνομαι ό,τι και εσύ αισθάνεσαι.
Jungkook: Αλήθεια? Μόνο αυτά με κάνουν χαρουμενο, δεν χρειάζεται να πεις τίποτα άλλο.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt