Κεφάλαιο 2

2.2K 219 78
                                    

Ξύπνησα από τον σκέψεις μου όταν ένιωσα κάποιον να κουνά τα χέρια του μπροστά από την φάτσα μου και να ακούγεται επανειλημμένα το όνομα μου.. 

Ο πονοκέφαλος έφυγε αμέσως και τον κοίταξα στα μάτια.

???: Θα μου απαντήσεις?

Τον παρατήρησα καλύτερα. Είναι.. πανέμορφος. Αφού τον εξέτασα για ένα μικρό διάστημα του απάντησα.

Εγω: Είμαι η Y/N.
???: Είμαι.. ο Jungkook. Τι ακριβώς κάνεις στο σπίτι μου?
Εγώ: Εμμ..

Με κοίταξε με άγριο βλέμμα. Όμως, το πρόσωπο του μαλάκωσε όταν κατάλαβε πως με είχε πιέσει.

Δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Διατηρούσε την στάση του και δεν μιλούσα. Τι θα έλεγα? Καταρχάς ακόμα δεν ξέρω ποιος ειναι.. ξαφνικά με χτύπησε: ο νέος μου αδερφός που η μητέρα μου έλεγε??

???: Ααα! Μου φαίνεται πως εσείς οι δύο γνωριστήκατε!

Θεέ μου, μία φωνή με έσωσε. Ευχαριστώ τα πνεύματα και όποιον άλλον βρίσκεται εκεί πα- ναι. Κοίταξα πίσω μου για να δω σε ποιον ανήκει αυτή η φωνή και να τον ευχαριστήσω.

Εγω: Μπαμπά!
Μπαμπας: Ναι εγώ είμαι.

Είπε και του ξέφυγε ένα γελάκι.

Μπαμπάς: Jungkook, πήγαινε την αδερφή σου στο δωμάτιο της και μετά ξενάγησε την στο σπίτι!

Εγώ και ο Jungkook είχαμε μείνει κάγκελο. Αδερφός μου? Αυτός ο πανέμορφος αλλά με κακούς τρόπους χωρίς ευγένεια? Έμπλεξα πολύ άσχημα. Δάγκωσα τα χείλια μου και κοίταξα κάτω. Αλλά κάτσε, είμαι τελείως χαζή για να μην καταλάβω ότι είναι ο αδερφός μου από την πρώτη στιγμή αντί για κάτι δευτερόλεπτα πριν εμφανιστεί ο άντρας της μαμάς μου.

Jungkook's P.O.V

Καθώς κατευθυνόμουν προς την κουζίνα για να πάρω να φάω τίποτα, έπεσα πάνω σε κάποιον. Μαλλον, όχι κάποιον, αλλά κάποια.

Εγώ: Τι νομίζεις ότι κάνεις?! Και, τι ακριβώς κάνεις στο σπίτι μου?!

Την κοίταξα. Τι ακριβώς θέλει εδώ? Μπορεί να ακούγομαι κακός αλλά από την ώρα που την κοίταξα, μαλάκωσα.
Ένα όμορφο και ντροπαλό κορίτσι είναι μέσα στο σπίτι μου. Μα.. κάποια μου θυμίζει.. αναρωτιέμαι αν και εγώ της θυμίζω κάποιον.

Εγώ: Γιατί δεν μιλάς? Κοίτα με!

Με κοίταξε. Τι υπέροχα μάτια.. Θα μπορούσα να τα κοιτώ όλη μέρα.. ήταν ένα καφέ, που έπαιρνε το χρώμα του μελιού όσο πιο μέσα πήγαινε. Εξακολουθούσε όμως να μην μου απαντά, με αποτέλεσμα να αγριέψω λίγο.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora