Κεφάλαιο 8

1.6K 149 54
                                    

Jungkook: Αν γνωριζόμαστε λέει... Και αυτός είναι στους BTS.
Jimin: Όπως άκουσες, το όνομα μου είναι Jimin. Χάρηκα.
Εγώ: Y/N, χαίρομαι για την γνωριμία.

Jungkook: Τι μάθημα έχεις τώρα Jimin?
Jimin: Έχω Βιολογία, αλλά η χορωδία μας φωνάζει.. Η καθηγήτρια μας είπε πως σήμερα θα εξασκηθούμε λίγο.

[Πολλά σχολεία έχουν χορωδία, και το καλλιτεχνικό είναι ένα από αυτά]

Εγώ: Γίνεται να γραφτώ κι εγώ στην χορωδία? Απεχθάνομαι την Βιολογία..
Jungkook: Δεν χρειάζεται να γραφτείς πουθενά, θα το κάνεις επιτόπου. Ακολούθησε με, θα σου γνωρίσω και τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος μας μετά.

Χαμογέλασα και συνεχισαμε τιν δρόμο μας προς την αίθουσα. Μετά από λίγα λεπτά φτάσαμε στην τάξη μας ώσπου ο Jimin άρχισε να μιλά.

Jimin: Υ/Ν, τι είσαι με τον Jungkook?
Jungkook: Η Υ/Ν? Α ναι, δεν σου είπα. Από εδώ.. η θετή μου αδερφή.

Έβηξα επίτηδες και τον κοίταξα.

Θα το αφήσω να περάσει..
Ίσως όντως δεν χρειάζεται να μάθει για αυτό που ουτε ξέρω εγώ πως έχουμε. Άλλη στιγμή.

Έριξα μια κοφτερή ματιά στον Jungkook με αποτέλεσμα να κοιτάξει αλλού και να ξύσει το κεφάλι του. Ξεφύσηξε και πήγε προς το μέρος του φίλου του.

Μας κοίταξε με ένα αμήχανο βλέμμα και του το ανταποδώσαμε.

Εγώ: Γιατί κοιτιόμαστε?
Jimin: ..τιποτα. Κάτι ηλίθιες σκέψεις μου. Εχω πολλες τέτοιες.
Jungkook: Το ύψος του φταίει..

Ο Jimin γουρλωσε τα μάτια του και παραλίγο να δώσει μπουνιά στον Jungkook. Είχα μείνει στην θέση μου για λίγο, αλλά κατάλαβα πως έκαναν πλάκα.

Jimin: Νόμιζα πως συμφωνήσαμε ότι δεν θα ξαναπείς κάτι για το ύψος μου..
Jungkook: Ξέρεις πως πότε δεν κρατάω υποσχέσεις.

Με αυτό έβγαλε το κινητό του και έδειξε στον Jimin.. μια φωτογραφία που καθόταν πάνω σε ένα αγόρι, μαυροφορεμένο με μαλλιά πράσινα της μέντας.

Ο Jimin έδειχνε εξοργισμένος.

Jimin: ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΒΛΑΜΜΕΝΕ!
Jungkook: Χο.. Με πλησιάζεις?
Jimin: Δεν μπορώ να σε κάνω μαύρο στο ξύλο χωρίς να σε πλησιάσω..

[I'm sorry, this is a Jjba reference-]

Άρχισαν να τρέχουν μπρος και πίσω στον διάδρομο καθώς ο Jimin έβγαζε καπνούς από τα αυτιά του. Τους φώναξα μετά από λίγο ώστε να παμε στην τάξη κάποτε.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Where stories live. Discover now