❌Warning❌
Σε αυτό το κεφάλαιο περιέχεται ακατάλληλο περιεχόμενο αν νιώθετε άβολα, προσπεραστε το σημείο---------------------------------------------------------
Εγώ: Τι κανεις ε-εδω? Γιατί είσαι εσύ στις γυναικείες τουαλέτες?
Jungkook: Θέλω λίγη βοήθεια..Χαμογέλασε αμήχανα και έξυσε τον σβέρκο του.
Μου πήρε πολλή ώρα να καταλάβω τι έτρεχε. Μου έκανε νόημα να κοιτάξω στο παντελόνι του. Είχα μια φορά ακόμα παγώσει στην θέση μου.
Εγώ: Σοβαρά? Εδώ? Αυτή την στιγμή?
Jungkook: Αυτό που φοράς δυστυχώς δεν βοηθάει και πολύ κυρία Y/N..Μου έριξε ένα ειρωνικό βλέμμα αλλά αντιστάθηκα.
Εγώ: Τι είναι αυτά που λες? Jungkook τρελάθηκες? Είμαστε σε δημόσιες τουαλέτες σε εστιατόριο..
Του ψιθυρισα στο αυτί φοβισμένη, ενώ αυτό του έδωσε θάρρος.
Jungkook: Φυσικά και είμαι τρελός, μάλλον δεν το έχεις καταλάβει.. Ξέρεις, το ρίσκο είναι τέλειο μερικές φορές.. Δεν λες?
Ο Jungkook με στρίμωξε μέσα σε μια από τις τουαλέτες, κλείδωσε την πόρτα και με κόλλησε στον τοίχο πιάνοντας με από την μέση. Δάγκωσα ελαφρώς το κάτω χείλος μου και οι ματιές μας κλείδωσαν αυτόματα. Ήταν λες και μύριζε τον φόβο μου. Αποφάσισα, ηττημένη, να κάνω την πρωτη κίνηση.
Τα χέρια μου, από τον θώρακα του, κατέβαιναν επικίνδυνα όλο και πιο κάτω με αργό ρυθμό, μέχρι ώσπου άρπαξα το μέλος του Jungkook και άρχισα να το χαϊδεύω κοιτώντας τον απειλητικά. Μόνο που το βλέμμα του δεν είναι ακόμα κλειδωμένο με το δικό μου εξαιτίας της προηγουμένης μου κίνησης.
Άρχισε να αναστενάζει και χαμογέλασα ύπουλα, ίσα ίσα που να φαίνεται. Η όψη μπροστά μου με είχε ερεθίσει.
Του ξεκούμπωσα το τζιν με προσοχη και του το κατέβασα μαζί με το εσώρουχο του.
Με δισταγμό, κατέβηκα στα γόνατα μου μπροστά του και άγγιξα αυτή την φορά με το στόμα μου το μπροστινό μέρος του μέλους του. Στην συνέχεια, καθε λίγα δευτερόλεπτα πήγαινα όλο και πιο μέσα, βάζοντας το όλο μέσα στο στόμα μου προσεκτικά. Με αυτή την κίνηση, άρχισα να πάω μπρος και πίσω, στέλνοντας τον Jungkook στον παράδεισο ψυχικά.
Το κεφάλι του ήταν στραμμένο πισω και κοιτούσε το ταβάνι. Βασικά, τα μάτια του ήταν κλειστά. Τα χείλια του είχαν μείνει ανοιχτά και βογκητά έβγαιναν από τον λαιμό του κάθε φορά που πήγαινα πιο μέσα. Συνέχισα το παιχνίδι μου, αν και χρειαζόταν να σταματάω το γρήγορο ρυθμό μου που και που εξαιτίας του μεγέθους του.
ESTÁS LEYENDO
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
FanficΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...