Just to make this clear, σας το χρωστούσα, οπότε.. Warning🔞
-----------------------------------------------------------
Την επόμενη μέρα~Ξύπνησα και κοιτούσα τον χώρο γύρω μου λες και βρισκόμουν στον Άρη. Κοιτάω δεξιά μου, βλέπω τον Jungkook ημίγυμνο και κοιμισμένο. Συνηδειτοποιώ ότι βρίσκομαι πάνω στο κρεβάτι μου στο σπίτι μου. Και δεν θυμάμαι η γριά τίποτα έχω και αλτσχάιμερ.. Ααα ναι! Αφού είχαμε γίνει όλοι λιώμα χθες εγώ και ο Jungkook ήρθαμε σπίτι μου. Και πολύ φυσικό όλο το σπίτι να είναι σε έναν κακό χαμό.
Είχε παντού δώρα, αλλά κυρίως ρούχα για κάποιο λόγο. Κοίταξα κάτω από τα σκεπάσματα και βλέπω ότι έχω ρούχα. Weird. Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι χωρίς να ξυπνήσω τον Jungkook και αφού τον σκέπασα καλύτερα, άρχισα να συμμαζεύω το σπίτι. Πήρα όλα τα δώρα από τον γάμο και τα συγκέντρωσα σε μια γωνιά στο σαλόνι.
Τακτοποίησα τα ρούχα στα συρτάρια και στις ντουλάπες και πήγα στην κουζίνα. Εκεί βρήκα παντού πιάτα. Μα σοβαρά, τι άλλο έγινε χθες!? Δεν ασχολούμαι περισσότερο, απλά θα τα πλύνω και θα πάω πάλι για ύπνο.
Αφού τελείωσα, σκούπισα τα χέρια μου και ήπια ένα ποτήρι νερό. Πήγα πάλι στο δωμάτιο και είδα τον Jungkook να έχει γυρίσει από την άλλη πλευρά, με τα μάτια του ακόμη κλειστά.
Ξάπλωσα προσεκτικά και σκεπαστηκα. Και εδώ άρχισε ο μονόλογος μου. Όχι με την συνείδηση μου.
*Μην με αναφέρεις*
Κοιμήσου πάλι μαρή γριά!
*Μιλάει αυτή με το αλτσχάιμερ..*
Μιλάει αυτή που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει στο κεφάλι μου.
*...*
Οκ, πίσω στο θέμα μας.
Εγώ: Δεν ξέρεις πόσο σε αγαπώ. Έκανα ένα μεγάλο λάθος. Δεν ήξερα ότι όντως αυτό που πίστευα ήταν ένα ψέμα. Σε παρακαλώ συγχώρεσε με..
Ένα δάκρυ έφυγε από το μάτι μου, και τύλιξα το ένα μου χέρι γύρω από την μέση του.
Εγώ: Καταλαβαίνω ότι σου έκανα την δύσκολη αλλά εσύ πάλι με αποδέχτηκες και παλέψεις για να με πάρεις πίσω. Είσαι αυτός που πραγματικά αγάπησα στην ζωή μου. Δεν πρόκειται ποτέ κανείς να σε αντικαταστήσει Jungkook. Είσαι μοναδικός, έξυπνος, όμορφος, καλόκαρδος και πάντα χαρούμενος. Με στήριζες πάντα. Και εγώ τι έκανα? Πίστεψα ένα ψέμα. Συγγνώμη Jungkook, συγγνω-
Jungkook: Το ξέρεις ότι μιλάς πολύ?
YOU ARE READING
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
FanfictionΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...