Πριν παμε στο δωμάτιο, πήγαμε στους γονείς μας, για να τους ειδοποιήσουμε. Εκείνοι έφυγαν μετά από μια ώρα περίπου, ενώ ο Jungkook έμεινε μαζί μου για όλη την υπόλοιπη βδομάδα.
~~~~~~~~~
Φτάσαμε στο σπίτι και μόλις άνοιξε την πόρτα η μητέρα μου, έτρεξα στο δωμάτιο μου. Ξεφύσηξα, καθώς παραλίγο να γλιστρήσω αλλά το απέφυγα με την βοήθεια του τοίχου. Δεν θέλω να ξαναγυρίσω στο νοσοκομείο, καλά είμαι και εδώ..
Έκλεισα με δύναμη την πόρτα και έπεσα στο κρεβάτι μου. Άρχισα να επεξεργάζομαι όλα αυτά που προέκυψαν αυτές τις τελευταίες δυο βδομάδες. Ο Jungkook.. Δίπλα μου στο νοσοκομείο για ώρες χωρίς υπνο. Τα νέα που άκουσα από την -ξινή- νοσοκόμα, την αγκαλιά των γονιών μου όταν έμαθαν τι έπαθα.
Παρόλο που λίγο πιο πριν χασκογελούσα σαν μικρό παιδάκι, αρχισα να βουρκώνω και έπεσα στο μαξιλάρι με τα μούτρα.
Αν δεν είχαμε πρόθεση να πάμε στο εστιατόριο, δεν θα είχα χάσει αμέσως τις αισθήσεις μου και δεν θα γινόταν το μοιραίο αυτό ατύχημα. Αν σκεφτούμε όμως λίγο πιο πίσω απο αυτό, μάλλον θα έπρεπε να είχα πάει στον γιατρό ώστε να μου πει τι έχω με αυτά τα συμπτώματα.
Αλλά από την άλλη, τι θα έκανα με τους γονείς μου αν είχα πετύχει στο να κρατήσω την αθώα ψυχή αυτού του παιδιού πίσω από την πλάτη τους? Βασικά.. Δεν θα μπορουσα να το κρατήσω μυστικό σε καμία περίπτωση. Μετά από ένα σημείο και μετά, απλά θα ήταν προφανές.
Τις σκέψεις μου τις έκοψε ο Jungkook που μπήκε στο δωμάτιο μου με γρήγορο βήμα, λες και τον κυνηγούσε κάποιος. Χαμογέλασα μέσα στο μαξιλάρι αλλά δεν του απάντησα.
Jungkook: Υ/Ν.. Είσαι καλά? Κλαίς?
Έκατσε τότε δίπλα μου στο κρεβάτι και άρχισε να χαϊδεύει το κεφάλι μου. Το άγγιγμα του ήταν τόσο τρυφερό. Με χάιδευε τόσο απαλά, σαν να ήμουν φτιαγμένη από πορσελάνη.
Είπα να του δείξω το κατακόκκινο πρόσωπο μου. Γύρισα προς το μέρος του προσεκτικά και χαμογέλασα για δευτερη φορά.
Εγώ: Σε ευχαριστώ..
Jungkook: Για ποιο πράγμα?Μπερδεμένος, με τα μάτια του ακόμα κολλημένα πανω μου, γύρισε το κεφάλι του 15 μοίρες.
Εγώ: Που όσο άσχημα και να σου φέρομαι.. Όσο και αν προσπαθώ να διώξω τα αισθήματα μου.. Είσαι πάντα εδώ για μένα. Σε ευχαριστώ για όλα.
Είπα και τον αγκάλιασα. Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και μου χτύπησε συμπαθητικά την πλάτη μου. Ήταν σαν να μπορουσα να αισθανθώ πως χαμογελούσε.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
Fiksi PenggemarΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...