Κεφάλαιο 23

917 96 137
                                    

Ένας μήνας έχει περάσει. Είμαι κλεισμένη στο σπίτι μου και ούτε καν τον Jun δεν έχω δει. Δεν θέλω να δω κανέναν στην κατάσταση που είμαι. Ο Jungkook δεν με έχει ενοχλήσει ξανά.

Σήμερα ήταν η ημέρα που θα πήγαινα μαζί με την φίλη μου την Γωγώ να βρούμε νυφικό για τον γάμο. Ήρθε και με πήρε με το αυτοκίνητο της και φτάσαμε στο μαγαζί.

Μπήκαμε μέσα και αντικρίσαμε πολλά μακριά και υπέροχα νυφικά. Δεν είχα όμως και πολλή όρεξη. Απλά μου άρεσε ένα και ζήτησα από μια υπάλληλο να με βοηθήσει.

Γωγώ: Βλέπεις? Τελικά είναι πολύ ωραία να το κάνεις αυτό! Μην είσαι αρνητική!
Εγώ: Γιατί λες πως είμαι αρνητική?
Γωγώ: Πρέπει να σε πάμε σε ψυχιατρείο εσένα..
Εγώ: Πιστεύω θα μου χρειαζόταν..
Γωγώ: Τι είπες?
Εγώ: Εε τ-τιποτα.

Δεν άκουσε τι τελευταίο που είπα και αποφάσισα να μην της φανερώσω αυτό που μόλις είπα. Η υπάλληλος με ένα ζεστό χαμόγελο μου έδωσε το νυφικό που ζήτησα και πήγα στα δοκιμαστικά μαζί με την φίλη μου.

Μετά από λίγη δυσκολία στην εφαρμογή πάνω μου, κατάφερα να το βάλω και έπειτα κοιταχτηκα στον καθρέφτη. Σκέφτηκα πως ήταν αρκετά καλό. Βγήκα από το δοκιμαστήριο και ζήτησα την γνώμη της φίλη μου.

Γωγώ: ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ!!Εγώ: Calm your ass down young lady

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Γωγώ: ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ!!
Εγώ: Calm your ass down young lady..
Γωγώ: Γιατί δεν με αφήνεις να κάνω ένα κοπλιμεντο...

Έκανε την λυπημένη για μια στιγμή αλλά καταλήξαμε να γελάμε και οι δύο.

Γωγώ: Είναι τέλειο Υ/Ν. Σου πάει πάρα πολύ!!

Η Γωγώ είναι νομίζω πιο ενθουσιασμένη από μένα. Τέλος πάντων, το φόρεμα ήταν κάτι "απλό" και ωραίο. Έβαλα πάλι τα ρούχα μου και πήγαμε να πληρώσουμε.

Βγήκαμε από το μαγαζί και πήγαμε σε μια κοντινή καφετέρια.

Γωγώ: Άλλαξα γνώμη, δεν θέλω να παντρευτώ..
Εγώ: Γιατί?
Γωγώ: 5.000?!? ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ?!
Εγώ: Το ξέρεις ότι είναι ένα από τα πιο φθηνά? Εεε κλείσε το στόμα σου θα σου μπει καμία μύγα!

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora