Κεφάλαιο 26

935 93 47
                                    

Εγώ: JUNGKOOK?!
Jungkook: Σου έλειψα?

Κρατηθηκα και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου.

"Υ/Ν, δέχεσαι να φροντίζεις και να αγαπάς με όλη σου την καρδιά και να  είσαι με τον Jeon Jungkook μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος?"

Εγώ: Δέχομαι.

"Jungkook, δέχεσαι να φροντίζεις και να αγαπάς με όλη σου την καρδιά και να  είσαι με την Υ/F/N μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος?"

Jungkook: Δέχομαι.

"Τότε μπορείς να φιλήσεις την νυφη"

Ο Jungkook ήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί που κράτησε για μερικά δευτερόλεπτα. Μου είχε λείψει τόσο πολύ αυτό το συναίσθημα. Αυτός που με αγάπησε και τον αγάπησα πραγματικά, και ας ήμουν άδικη. Ο Jungkook είναι αυτός που μου έμαθε τι είναι η αληθινή αγάπη..

Την επόμενη στιγμή, ακούστηκαν τα χειροκροτήματα όλων των καλεσμένων, καθώς είχα δακρύσει. Αγκάλιασα τον Jungkook και ένωσα τα μέτωπα μας. Μετά του ψιθύρισα όσο οι καλεσμένοι σφύριζαν και χειροκροτούσαν χωρίς να υπάρχει αύριο..

Εγώ: Τώρα πες μου τι έκανες και το κατάφερες αυτό..
Jungkook: Θα δεις όταν πάμε στον χώρο δεξίωσης.. θα τα μάθεις όλα.. προς το παρόν το μόνο που χρειάζεται να ανησυχείς... Είναι βασικά το τίποτα. Όλα είναι στην θέση τους.
Εγώ: Όλα? Και ο Jun? Τι απέγινε?
Jungkook: Θα μάθεις σύντομα αγάπη μου.

Μου έδωσε ακόμα ένα φιλί και του χαμογέλασα. Απομακρυνθηκαμε και κοίταξα από το μέρος που είχα έρθει. Είδα μια ψηλή φιγούρα να χειροκροτά, όχι πολύ ευχάριστα όμως.. μπορούσα να διακρίνω μια ουσία λύπης.. δεν άργησα να συνειδητοποιήσω πως αυτή η φιγούρα ήταν ο Jun. Του χαμογέλασα. Με κοίταξε στα μάτια και μου χαμογέλασε και αυτός.

Εγώ: Jungkook, επιστρέφω, μόνο μισό λεπτό..
Jungkook: Πάρε τον χρόνο σου..

Έτρεξα προς το μέρος του Jun ενώ όλοι οι άλλοι είχαν τρελαθεί στην γιορτή.

Εγώ: Ευχαριστώ..

Του σιγο ψιθύρισα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.

Εγώ: Σε ευχαριστώ για όλα Jun..
Jun: Κανένα πρόβλημα... Ήξερα ότι αγαπούσες τον Jungkook. Επειδή είναι Κινέζος δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω!

Γέλασα και ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του.

Εγώ: Θα πάω πίσω τώρα...
Jun: Κανένα πρόβλημα..

"Μακάρι να με αγαπούσες"

Σοκαρίστηκα. Ο Jun το είπε. Λυπήθηκα που δεν μπορούσα να τον αγαπήσω περισσότερο από φιλικά.. γύρισα πίσω και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora