Γιατρός: Γεια σας! Κυρία Υ/Ν? Πως αισθάνεστε?
Εγώ: Τελείως αδύναμη αλλά θα έλεγα καλά..
Γιατρός: Μάλιστα.. Θα γυρίσω με τα φάρμακα σας σε λίγο, αλλά πριν από αυτό, θα χρειαστεί να σας ενημερώσω για.. Τα κακά νέα.Κοίταξα τον Jungkook και μου ανταπέδωσε το μπερδεμένο βλέμμα.
Εγώ: Τι εννοείτε?
Jungkook: Τι..?
Γιατρός: Η κυρία Υ/Ν έτυχε να αντιμετωπίσει αποβολή εμβρύου.. λόγω του ατυχήματος.Είχαμε και οι δυο μείνει στον τόπο. Είχα.. Μωρό? Στην κοιλιά μου?
Jungkook: Μήπως θέλετε να το επαναλάβ-
Έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα στον Jungkook και με κοίταξε τρομαγμένος. Κοίταξα άλλου μακριά από τα πρόσωπα μέσα στο δωμάτιο και σύντομα ένιωσα τα μάτια μου να καίνε.
Γιατρός: Ναι, η κυρία Υ/Ν ήταν έγκυος.. Δεν είχατε συμπτώματα ώστε να πάτε σε κάποιον γιατρό και να σας συμβουλέψει?
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και άρχισα να τρέμω. Ο Jungkook μου έσφιξε ξανά το χέρι. Η γιατρός ξεφύσηξε.
Εγώ: Πόσο κ-καιρο ήμουν.. Έγκυος?
Κατάφερα να πω τελικά μέσα από το σοκ.
Γιατρός: Πριν το παιδί προλάβει να αναπτυχθεί, έχασε την ζωή του, στις δυόμισι βδομάδες.
Το πρώτο μου δάκρυ κύλησε και στην συνέχεια ακολούθησαν και τα άλλα. Ο Jungkook δάγκωσε το κάτω χείλος του ενώ το πρόσωπο του δεν έδειχνε κανένα συναίσθημα. Είχε τοποθετημένο το χέρι του στο κούτελο του για ώρα, βαθιά στις σκέψεις του. Έκανα το ίδιο αλλά τα δάκρυα δεν μπορούσαν να σταματήσουν με κανέναν πιθανό τρόπο.
Εγώ: Μα π-πως... Γιατί να μου συμβαίνει αυτό? Ήμουν τόσο ανεύθυνη, δεν το πιστεύω πως έχασα ένα παιδί.. Ένα παιδί.
Άρχισα να κλαίω με έντονους σπασμούς όσο περισσότερο το σκεφτόμουν.
Ο Jungkook με αγκάλιασε σφιχτά και χάιδεψε το κεφάλι μου. Μπορεί να έγινε επειδή είμαι μικρή και οχι έτοιμη ακόμα. Αλλά.. Θα το ανακαλύψω μόνη μου αυτό.Γιατρός: Θα γυρίσω με τα χάπια και τα φάρμακα σας σε λίγα λεπτά.. Προς το παρόν, απλά να περιμένετε. Η Υ/Ν δεν μπορεί να βγει από το δωμάτιο σε καμία περίπτωση.
Δεν απάντησε κανείς μας, απλά ακούσαμε που η πόρτα άνοιξε και έκλεισε. Κοίταξα τον Jungkook και μου σηκώθηκε η τρίχα- άρχισα παλι να τρέμω και να κλαίω με σπασμούς.
Εγώ: Ήμουν.. έγκυος.. Θα μπορούσα να έχω παιδί.. Δεν του άξιζε..
Jungkook: Υ/Ν, απλά άκουσε τι θα σου πω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]
Hayran KurguΑπό τότε που η Y/N μαθαίνει πως η μητέρα της βρήκε έναν άλλο άντρα σοκαρίζεται. Δεν την περιμένει μόνο αυτό όμως. Υπάρχει και ο Jungkook, ο νέος της αδελφός. Κάτι τους συνδέει από το παρελθόν, αλλά ένας μόνο από τους δυό, γνωρίζει. Τι θα συμβεί όμως...