Κεφάλαιο 6

1.8K 160 23
                                    

Εγώ: Jungkook, τι ώρα είναι?

Ο Jungkook κοίταξε το κινητό του και γούρλωσε τα μάτια του. Με κοίταξε τρομαγμένος και άρχισε να φωνάζει.

Jungkook: Είναι μια το μεσημερι! Γρήγορα, βοήθα με διότι θα μας πιασουν μαζί εδώ μέσα και δεν θα έχει καλή κατάληξη..

Φοβισμένη, σηκώθηκα και μετά από λίγο ακούστηκε το κουδούνι με την συνοδεία μιας δυνατής, γυναικείας φωνής.

Μαμά: Παιδιά, εμείς είμαστε!

Jungkook: Y/N, πήγαινε όσο πιο γρήγορα μπορείς στο δωμάτιο σου και βάλε ρούχα, και εγώ θα βάλω μια φόρμα και θα ανοίξω στους γονείς μας. Ψυχραιμία, εντάξει?
Εγώ: Εντάξει..

Πήγα τρέχοντας σαν την τρελή στο δωμάτιο μου, αφου με εμπόδισε η πονεμένη απο χθες μέση μου και με δυσκολία έφτασα εγκαίρως. Και έβαλα κάτι πρόχειρες πιτζάμες για την ώρα και κατέβηκα στην κουζίνα όπου από την άκρη του ματιού μου έβλεπα τον Jungkook να ανοίγει σιγά σιγά την πόρτα στους γονείς μας.

Μπαμπάς: Γεια σας παιδιά!
Εγώ&Jungkook: Γεια σας..

Εγώ και ο Jungkook κοιταχτήκαμε αμήχανα αλλά προσποιηθήκαμε πως όλα ήταν μια χαρά.

Μαμά: Όλα εντάξει οσο λείπαμε?
Jungkook: Ναι, κάτσαμε και είδαμε ταινίες και παίξαμε μερικά από τα επιτραπέζια που έχουμε. Τίποτα σπουδαίο, ήταν αρκετά βαρετά.

Ακούγεται αρκετά πειστικός... Δεν νομίζω να καταλάβουν τίποτα. Εγώ πάγωσα στην θέση μου και με έλουσε κρύος ιδρώτας.

Μπαμπάς: Εντάξει, αφού το λέτε εσείς. Τώρα πάμε στην κουζίνα να φάμε μεσημεριανό. Τι θέλετε να φάμε?
Μαμά: Βασικά, παιδιά φάγατε καν πρωινό?
Εγώ: Για την ακρίβεια, όχι. Ξυπνήσαμε αφού ακούσαμε το κουδούνι όταν ήρθατε.
Μαμά: Άρα να υποθέσω πως δεν χρειάζεται να φάτε κάτι τότε ως πρωινό εφόσον θα φάτε μεσημεριανό.

Χαμογέλασα αφού το ανακοίνωσε αυτό.

Εγώ: Ευχαριστούμε..
Μαμά: Χαρά μου. Τώρα πάμε όλοι στην κουζίνα να σας ετοιμάσω μεσημεριανό.

Επόμενος να χαμογελάσει ήταν ο Kook, ο οποίος έσκασε ένα κρυο γελάκι με τα λαγουδίσια μπροστινά του δόντια.

Αφού γλιτώσαμε την συζήτηση πήγαμε και οι τέσσερις στην κουζίνα. Οι γονείς μας δεν μπορούσαν να το διακρίνουν, αλλά η αύρα είχε ήδη αλλάξει ανάμεσα σε μένα και στον Jungkook. Ήταν αμήχανη αλλά δεν δώσαμε πολλη σημασία.

ᴍʏ sᴇxʏ sᴛᴇᴘʙʀᴏᴛʜᴇʀ | 𝐉𝐤 𝐆𝐫 𝐅𝐅 ✔ [𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐞𝐝]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant