🗽🐎76🐬🐴

256 18 6
                                    

Wasze ulubione miejsce w obozie
(dla Magnusa w hotelu)

Percy: Plaża, jako syn Posejdona chłopak nie może się powstrzymać od zabierania cie tam.

Jason: W Obozie Herosów jest to jego domek, a w Obozie Jupiter to zdecydowanie Pole Marsowe. Kiedy nikt tam nie walczy jest to bardzo fajne miejsce

Frank: Most nad Małym Tybrem. Uwielbiacie słuchać szumu rzeki, a do tego chłopak czasami zmienia się w rybę i próbuje ci zaimponować wyskakiwaniem z wody. Bardzo oryginalny podryw.

Leo: Oczywiście Bunkier 9. Leo często uczy Cię robić różne rzeczy. Ostatnio stworzyliście razem Festusa II Juniora, małego smoczka.

Nico: Jaskinia. Ostatnio podczas Bitwy O Sztandar znalazłaś mała grote. Zaprowadziłaś tam chłopaka i spodobało mu się to miejsce. Teraz zawsze kiedy znika wiesz gdzie go szukać.

Will: Szpital. Często kiedy chłopak pracuje przychodzisz do niego. Ciągle narzeka, że go rozkupiasz, ale naprawdę mu to nie przeszkadza. W przeciwieństwie do jednego obozowiska, który prawie stracił palec kiedy Will się na ciebie zaopatrzył.

Conor: Oboje kochacie las otaczający Obóz. Jest on idealny na spokojne spacery, ale często znajdujecie też różne przygody. Każdy zakątek lasu kryje coś innego i waszym celem jest zwiedzić każdy.

Magnus: Zazwyczaj siedzicie u siebie w pokojach. Są one nie tylko piękne, ale też świetnie izolują wszystkie dźwięki z zewnątrz dlatego nawet jakby ktoś umierał pod drzwiami nie przerwie wam rozmowy. Jest to też jedyne miejsce gdzie nie musicie się bać, że oberwiwcie toporem i wykrawawicie się na podłodze.





Gdyby Leo był puzzlem w grze

Gdyby Leo był puzzlem w grze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Preferencje, Talksy PJ i OHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz