Pov Rye
Ergens voel ik medelijden met Kealy.
Ze heeft net haar ouders verloren en ze is hierheen verhuisd.
En dan voert Brooklyn haar dronken, om ik weet niet wat met haar te doen.Gelukkig krijgt Brooklyn het nooit voor elkaar om een meisje te krijgen.
Ze staan allemaal in de rij voor mij en Andy.
Wij 2 zijn nu eenmaal de knapste, daar kan niemand iets aan veranderen.Ik kijk Kealy en zie dat ze diep in gedachten verzonken is.
Waarschijnlijk over Brooklyn.
Ik besluit haar van gedachten te verlossen en sta op.
'Wie gaat er mee dansen?' Vraag ik.
Het is inmiddels al half 1, dus zullen de meeste mensen wel dronken zijn."Ik!" Zegt Kealy gelijk, je kan aan haar dubbele tong horen dat ze dronken is.
"Jk ga ook wel mee!" Zegt Theresa.
"Ik ook!" Meld Brooklyn, te voorspelbaar.Met z'n 4en lopen we het kamertje uit naar de dans vloer.
Er zijn heel veel dronken tieners tegen elkaar aan het schuren.
Ik ga naar een plekje waar weinig mensen zijn en begin daar te dansen.Theresa komt voor me staan en danst met me mee.
Kealy is zo dronken dat haar verlegenheid compleet verdwenen is.
Ik gaat ook dansen terwijl Brooklyn zijn armen van achteren om haar middel legt.Ze lijkt het niet te merken, of ze negeert het.
Het is raar dat ze met Brooklyn omgaat, en tegen hem aan schuurt inplaats van tegen mij.
Wat ze zou moeten doen...Ik richt mijn aandacht kompleet op Theresa en dans samen met haar.
We drinken af en toe wat, en we zoenen wat.
Ik kan het niet laten om te kijken of Kealy jaloers is op Theresa, maar dat lijkt ze niet te zijn.
Jammer...Als we 2 uur, 7 drankjes, 23 keer zoenen en 6 keer strelen verder zijn ben ik flink dronken.
De al lichtelijk dronken Kealy is bijna down en ik zie dat Brooklyn's armen haar omhoog houden.
Ik zou bijna jaloers worden op Brooklyn, omdat hij vanavond een mooier meisje dan mijn binnen zal slepen.
Maar Theresa is goed, ik zal Kealy nog wel een keer krijgen!Ik kijk in de bloeddoorschoten ogen van Theresa en druk mijn lippen ruw tegen de hare.
Mijn tongpiercing glijd over haar onderlip en ik laat mijn tong naar binenn glijden.
Ik plaats mijn handen op haar heupen, en haar handen vinden mijn zwarte haren.Ik open mijn ogen en kijk recht in die van Kealy, ik wist wel dat ze jaloers zou worden!
Voor ik mijn blik kan afwenden heeft Brooklyn haar lippen al vast met zijn tanden en zoent hij haar zonder emotie.
Gewoon omdat hij van zoenen houd, net als ik.
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Novela Juvenil"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...