Pov Rosé
Net wanneer ik denk dat Brooklyn niet meer gaat komen, zie ik zijn blonde krullen.'Brook?' Roep ik naar hem om duidelijk te maken dat ik hier ben.
Hij kijkt me aan en ik zie dat hij spijt in zijn ogen heeft.
Hij loopt op me af en slaat zijn armen om me heen."Hey!" Zegt hij, er zit een emotie in zijn stem die ik lastig, eigenlijk niet kan plaatsen.
"Wil je dansen?" Vraagt hij me als we los van elkaar zijn gekomen.
'Is goed!' Antwoord ik en ik laat me door hem naar de dansvloer lieden.Er staan liedjes op waar ik het bestaan nog niet eens van wist, maar ja.
Je kunt er goed op swingen dus een groot probleem is het niet, tot dat het slownummer komt...
In mijn herinnering zetten ze nooit slownummers op tijdens dit soort feestjes maar ja..."Zullen we?" Vraagt Brooklyn, terwijl hij met zijn hand achter zijn nek wrijft.
Ik denk dat het een zenuwtrekje is.
' Is goed!' Antwoord ik.
Hij plaats zijn handen op mijn heupen en ik leg mijn handen in zijn nek.Als we een tijdje aan het slowen zijn, terwijl we in elkaars ogen kijken word de stilte verbroken door Brooklyn's heldere stem.
"Wil je een keer met mij uit?" Vraagt hij, niet hard maar ook niet onhoorbaar.
'W-wat?' Vraag ik een beetje lachend."Wil je op een date?" Vraagt hij opnieuw.
Ik schud verward mijn hoofd.
'Ik dacht dat je niet date?' Vraag ik hem achterdochtig.
"Nou....ik Wil je graag beter leren kennen en een date lijkt me de beste optie..." mompelt hij.Hij keek naar de grond, maar nu richt hij zijn ogen hoopvol op en kijkt hij me aan.
'Oké!' Zeg ik vastbesloten.
"Dan haal ik je vrijdag om 20:00 uur op, waar woon je trouwens?" Vraagt hij een beetje verlegen wat hem schattig maakt.'Ik woon op The HillWays 7.' Vertel ik hem.
Hij knikt begrijpend en pakt zijn telefoon uit zijn achter zak."En je telefoon nummer?" Vraagt hij.
'06-15629011!' Vertel ik hem en hij tikt het in op zijn telefoon.
''Achternaam?" Vraagt hij.
'Een dikke ondervraging hiero! Maar Stoule!' Zeg ik grappend.Brooklyn grinnik en tikt het in op zijn mobiel.
''Wie heeft bedacht dat je bent vernoemd naar een stoel?" Vraagt hij lachend.
'Geen iedee!' Zeg ik terwijl ik mee lach."Dan haal ik mv. Stoule op om 20:00 bij The HillWays 7." Zegt hij met een bekakt stemmetje waardoor we allebei weer in de lach schieten.
Die date kan nog best gezellig worden!
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Dla nastolatków"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...