hoofdstuk 49

2.9K 94 5
                                    

Pov Kealy
Eindelijk vinden mijn benen hun spieren terug en ren ik achter Rye aan.
Hij is nog niet heel ver weg.

'Rye!' Roep ik hard, mijn adem trilt van het rennen in combinatie met een slechte conditie.
Rye doet alsof hij me niet hoort en blijft door lopen.

Ik ren weer achter hem aan en haal hem uiteindelijk in.
Ik ga voor hem staan zodat hij niet door kan lopen, maar hij draait zich om en loopt weer van me weg.

Ik haal hem weer in en als hij zich om wil draaien pak ik zijn pols vast.

'Kun je niet even naar me luisteren?' Vraag ik pissig.
Mijn voeten doen pijn van het rennen en ik ben moe van het velen huilen.

Rye maakt geen aanstalte meer om weg te lopen, maar ik blijf zijn pols vast houden.

'Je hebt me geprobeerd in je bed te krijgen! Alleen maar voor 1 óf andere weddenschap!' Wijs ik hem de les.
Ik zie dat hij spijt in zijn ogen krijgt.

'Daarna vertel je me dat je van me houd en verwacht je dat ik ook van jouw houd!' Ga ik door, zijn schuldgevoel groeit met elk woord.

'Je hebt me bijna door Brooklyn laten verkrachten en was het zelf ook van plan!' Vertel ik.
'Maar als ik 1 keer iets met Andy doe ben je meteen boos, en het is ook nogeens een leugen!'

'Alle dingen die jij hebt gedaan, heb ik vergeven.
Ik hou ondanks alles nog steeds van je, en jij vergeeft me niet eens als ik een klein dingetje gedaan zou hebben?!' Vraag ik hem ongelovig.

Hij blijft stil en kijkt me niet aan.
Precies wat mijn bedoeling was.

'Ik hou van je, vergeet dat niet!' Zeg ik en daarna laat ik zijn pols los.
Ik stap van hem weg en draai me om, ik wil weg lopen maar Rye's gebroken stem houd me tegen.

''Ik houd ook van jouw!"

Ik voel zijn sterke handen op mijn heupen en hij trekt me terug naar hem toe.
Hij draait me om en kijkt me aan met zijn heldere ogen.

Hij kijkt weg van mijn ogen en staart even naar mijn lippen.
Hij komt langzaam dichter bij en buigt zijn hoofd iets.
Hij sluit zijn ogen, en ik doe het zelfde.
Enkele centimeters zijn nog te overbruggen en ik buig ook naar voren.

Ik voel Rye's zachte lippen tegen de mijne.
Het vuur dat altijd te voelen is, mist.
Maar heeft plaats gemaakt voor passie en liefde.

Ik ga helemaal op in de zoen, maar uiteindelijk komen we van elkaar los.

"Ik hou van je!" Fluisterd Rye...

He Is Evil To Me, Voltooid✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu