hoofdstuk 45

2.9K 93 5
                                    

Pov Rye
Kealy maakt zich van me los en rend weg.
Ik wil achter haar aan, mijn mijn benen lijken vastgenageld aan de vloer.

Met natte wangen van de tranen om háár, zak ik op de grond.

Ik heb me mijn hele leven afgesloten voor liefde, bang voor de pijn van afweizing.
Maar zij is door mijn muur heen gekomen en toen ik de kans had om haar vertrouwen te winnen, heb ik het verpest.

Ik hoor een aantal mensen om me heen fluisteren, maar ik besteed er geen aandacht aan.
Het enige wat ik kan voelen is de pijnlijke holte in mijn borstkas.
De pijn van een gebroken hart...

Pov Kealy
Ik ren de trap af naar beneden.
Ik moet uit Rye's buurt zijn om goed na te kunnen denken over de hele situatie.

Ik ben hierheen gegaan om alles te vergeten, om al mijn problemen te vergeten.
En ik ga er weg met nog meer problemen en raadsels.

Ik open de deur die naar buiten leid, en een fris briesje verwelkomt me.

Ik loop het pad af, maar bedenk me dat ik helemaal geen auto heb.
Dat word lopen...

Zuchtend begin ik aan mijn wandeling met mijn té hoge hakken in mijn hand.
De weg hier naar toe heb ik goed opgelet, dus ik weet de weg nog wel denk ik.

Mijn gedachtes dwalen af naar net.

Ik moet Rye of een kans geven, en dan kan het zijn dat hij mijn hard breekt (alweer).
Of ik wijs hem af en probeer over hem heen te komen.

Toen hij me aankeek, toen hij me vertelde dat hij van me hield leek hij zo oprecht.
Zijn tranen leken echt oprecht, van verdriet omdat ik weg was en weer weg wilde gaan.

Maar wat nou als hij een enorm goede acteur is, dan was dit ook allemaal een deel van het spel dat hij met me speelde, of speelt.

Mickey heeft me voor hem gewaarschuwd, meerdere keren.
Maar zal zijn waarschuwing worden ingetrokken als hij weet wat Rye voor me heeft gedaan?

Ik wil mijn telefoon pakken om Mickey te bellen, maar wanneer ik hem aan wil zetten doet hij niets.
Ik had hem op moeten laden toen ik thuis was!

Er rijd een auto over de verlaten straten en hij stopt naast me.
Ik kijk achter me of daar iemand is die de chauffeur van de auto kent, maar ik zie niemand.

''Kealy?'' Vraagt Mira's stem aan me.
Ik kijk goed naar de persoon in de auto en zie inderdaad Mira zitten.
Haar vriendje zit achter het stuur.

'Hey!' Zeg ik met een zwakke glimlach, waarschijnlijk lijkt hij net zo nep als hij is.

"Wat is er gebeurt?" Vraagt ze me, terwijl ze het portier opent en eruit stapt.
Mijn ogen moeten waarschijnlijk rood zijn met uitgelopen make-up van het huilen.

'Rye heeft me net verteld dat hij...
Van me houd!' Vertel ik haar.
Nu ik het zo hardop zeg lijk ik het pas echt te beseffen.

Hij heeft me verteld dat hij van me houd...!

He Is Evil To Me, Voltooid✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu