hoofdstuk 21

3.3K 95 7
                                    

Pov Mickey
Ik hoor dat er iemand aan het huilen is en ik volg het geluid.

"Het komt wel goed Kealy!" Zegt de stem van Brooklyn tegen Kealy.
Zij was dus de gene die aan het huilen was.
Ik loop een hoek om waar Kealy achter staat, maar stop midden in mijn pas.
Brooklyn kust Kealy en slaat zijn armen om haar heen.
Kealy's handen vinden zijn haar en ze zoenen uitbundig.

Ik heb Kealy nog zo gewaarschuwd voor Brooklyn, maar toch gaat ze naar hem toe.
Hij zal haar gebruiken net als elk meisje.
En ik heb elke keer toe gekeken, maar nu laat ik het niet meer gebeuren.

Ik laat Brooklyn niet fe leven van Kealy verpesten zodat hij 1 leuke nacht heeft!

Ik loop verder op Kealy en Brooklyn af en loop er langs heen.
Kealy staat tegen de kluisjes gedrukt dus ik kom langs Brooklyn.
Ik stoot "perongeluk" tegen hem aan en hij geeft me een woedende blik.

'Moet je maar niet proberen om Kealy in je bed te krijgen klootzak!' Roep ik naar hem, ookal staat hij dicht bij genoeg om me te horen als ik op een normaal geluidsniveau praat.

Ik zie dat Kealy een beetje angstig naar Brooklyn kijkt.
Brooklyn draait zich naar mij om daardoor Kealy uit zijn grip bevrijd is.
Ze schuift stil bij hem vandaan en als ze ver genoeg is, zet ze het op het rennen.

Brooklyn merkt het niet omdat hij op het punt staat me te slaan.
Zijn vuist komt in de richting van mijn gezicht, maar ik ontwijk hem.
Ik hoor een hoog gegil, maar ik besteed er geen aandacht aan, ik ben te druk bezig met het ontwijken van een nieuwe uithaal.

"Stop!!" Hoor ik Kealy roepen.
"Stop alsjeblieft!" Roept ze weer.
Brooklyn luistert niet naar haar en heeft me inmiddels op de grond geslagen.

Hij gaat op me zitten met 1 been aan elke zijde van me en hij haalt weer uit met zijn vuisten.
Ik probeer ze met mijn handen vast te pakken zodat ze mijn gezicht niet verder kunnen beschadigen.

Kealy pakt Brooklyn's schouders vast en probeert hem van me af te trekken.
Brooklyn is zo in zijn woede dat hij niet door heeft dat het Kealy is en hij haalt uit met zijn vuist en slaat tegen Kealy's slaap aan.
Ze valt op de grond met gesloten ogen en ze beweegt niet.

'Stop!!!!!' Beveel ik Brooklyn.
Maar hij luistert niet.
Hij raakt ook mijn slaap en daarna word alles zwart...

He Is Evil To Me, Voltooid✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu