Pov Kealy
Ik word wakker van het zeer bekende, en ook zeer irritante geluid van mijn wekker.
Ug.Ik druk op het knopje waardoor de werker uit gaat.
Ik sla de dekens aan de kant en stap uit bed.
Ik doe mijn hand voor mijn mond voordat een gaap mijn mond verlaat en loop naar mijn kleding kast.Ze hebben hier wel douches, alleen worden die door het hele studentenhuis gebruikt.
Ik wil natuurlijk wel fris aankomen op mijn nieuwe school, dus besluit ik toch te gaan douchen.Ik pak een zwarte skinny jeans met gaten en een witte tanktop om aan te trekken.
Ook pak mijn mijn ondergoed en mijn zwarte Tom's.
Ik heb geen zin in zere voeten als deze dag voorbij is, vandaar geen hakken.Ik doe de deur open en loop de gang op.
Ik bedenk me dat mijn sleutel weer binnen licht en ik haast me naar de deur die nog op een kiertje geopend is.
Ik zet snel mijn voet er tussen, wat misschien niet het slimste plan was.
Mijn blote voet word half geplet door de deur en haar post, en ik vermoed dat er een blauwe plek op gaat komen.Met mijn hand open ik de wat verder zodat mijn hele lichaam er door past in plaats van alleen mijn voet.
Ik ga de deur door en pak mijn sleuteltje van mijn nachtkastje.
Ik loop weer de deur door en trek hem achter me in het slot.
Ik loop de lange gang door, de bordjes met douches volgend.Uiteindelijk vind ik de vrouwen douches en ik open de grote, zware, witte deur.
Ik loop ernaar binnen, lanks een paar meiden die hun make-up aan brengen op hun het schoongemaakte huid.Ik open weer een deur en tref daar een douche aan met een haakje aan de muur voor mijn kleding.
Ik hang mijn schone kleding op en kleed me uit.
De vieze kleding laat ik op de grond vallen, het gaat toch in de was.Ik zet de douche alvast aan, zodat ik mijn haar kan kammen terwijl hij op warmt.
Ik stap onder de warme stralen van de douche en laat het me kalmeren.
Ik pak shampoo uit mijn toilet tas die ik nog snel had gepakt en smeer een dikke klodder in mijn haar.Ik masseer mijn hoofdhuid en laat mijn haar schuimen, en wit kleuren van het schuim.
Ik spoel al de shampoo weer uit mijn haar en doe er conditiner in om mijn haar zacht te krijgen.
Ik laat het een minuutje intrekken en spoel het daarna ook weg.Ik draai de knop van de douche uit en stap ervan weg.
Ik neem een handdoek van de stapel in een klein kastje en droog me daarmee af.
Ik wikkel de daarna om mijn doorweekte haar.
Ik pak mijn rode ondergoed van het haakje, en trek het vervolgens aan.
Mijn jeans, tanktop, sokken en schoenen volgen.Als ik helemaal klaar ben loop ik de douche uit met mijn vieze kleding in mijn linkerhand en mijn toilet tas in mijn rechter hand.
Ik installeer me naast een meisje en ik pak mijn eyeliner, mascara en donker paarse lippenstift uit mijn toilet tas.
Ik breng een donkere laag eyeliner aan rondom mijn ogen en doe mascara op mijn wimpers.
Ik teken mijn lippen met iets groter in met de paarse kleur, dan ze daadwerkelijk zijn."Ben jij nieuw hier?" Vraagt het meisje naast me.
Ze draagt een vriendelijke glimlach om haar lippen en haar ogen stralen.
'Ja, ik ben gisteren aan gekomen.' Leg ik uit.
Ze knikt begrijpelijk en steekt haar hand uit.
"Mira!" Zegt ze en ik schud haar hand.
'Kealy!' Antwoord ik.
"Leuk je te ontmoeten Kealy!" Ze klinkt oprecht in mijn oren.Nog een vriendin erbij?
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Teen Fiction"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...