{Stiles}
Ik word wakker en ik merk dat we nog steeds op dezelfde positie als gisteren liggen. Ik met mijn arm over haar schouder en zij met haar hoofd op mijn borstkast. Een glimlach ontsnapt er aan mijn gezicht als ik haar gezicht zie. Ze ademt rustig in en uit en haar haar zit helemaal in de war en bedekt haar gezicht. Ik strijk een plukje achter haar oor zodat haar gezicht een beetje zichtbaar word. "Wat doe je?" Zegt ze met een slapigere stem. "Ow sorry, heb ik je wakker gemaakt?" "Een beetje, maar het is niet erg hoor. Hoe laat is het?" Ik kijk op de klok en "5 uur" antwoord ik. Een zucht verlaat haar mond en ze valt weer in slaap en een paar minuten daarna ik ook. Als ik terug wakker word zie ik dat Emily ook al wakker is. "Goedemorgen." Zegt ze met een lach. "Goedemorgen" zeg ik terug met een ochtendstem. "Hoe lang ben je al wakker?" "Een kwartier ongeveer." "Waarom heb je mij niet wakker gemaakt." "Kweetni, je lach daar zo schattig, en het is moeilijk om jou wakker te krijgen weet je dat." "Ja dat hoor ik vaker." Zeg ik lachend. We hoorde haar wekker afgaan en ze kroop echt letterlijk over mij heen om die wekker af te zetten en zo snel mogelijk. Ik kreeg het idee dat ik het niet mocht horen. "Je kon ook gewoon vragen of ik het wou uitzetten inplaats van als een hond over me heen te kruipen die eten krijgt." "Weet ik maar dan had je het misschien gehoord." "Wat gehoord? "Het liedje. Omdat ik het zelf heb geschreven en gezongen. En ik wil niet dat mensen dat weten dat ik dat doe. Het is al erg genoeg dat Scot het al weet. Ze ging recht opzitten en daar maakte ik gebruik van. Ik wil weten wat dat liedje is dus ik greep mijn kans en ik pakte haar gsm uit de lader en liep ermee naar de andere kant van de kamer. Maar al snel realiseerde ik me dat ze een wachtwoord heeft die ik natuurlijk niet weet maar wel kan raden. Dus ik begon vanalles in te tikken. "Stiles! Geef mijn gsm terug. Je gaat het wachtwoord toch nooit raden." "En waarom denk je dat?" "Omdat het spaans is." Ik keek haar verward aan. "Waarom spaans?" "Omdat het me doet denken aan mijn vorige huis." "Hoe bedoel je?" "Dat kan ik niet zeggen." "Em, wat bedoel je. Zeg het me." Ze kijkt mij twijfelend aan maar toch begint ze met praten. "Ik heb gelogen over waar ik vandaar kom. Ik kom niet uit Amerika, ik kom uit Mexico." Ik kijk haar verbaast aan en ze gaat verder met praten. "Ik ben Mexicaans en ik heb al heel mijn leven in Cancun gewoont." "Maar hoelang ben je dan onderweg geweest en hoe ben je hier geraakt?" "Mijn beste vriendin Spencer heeft me gebracht, tot aan de grens dan. Dat heeft 3 dagen geduurd. En voor de rest heb ik gelift, gewandeld,... vanalles. Dus ik ben ongeveer een maand onderweg geweest." "Waarom heb je dit niet verteld?" "Weet ik niet, omdat ik bang was denk ik." "Je moet het tegen Scott zeggen, hij verdiend het om te weten." "Weet ik maar ik weet niet hoe. Maar ik ga het vertellen. Ik ga mij nu echt omkleden anders komen we te laat. En met die woorden gaat ze naar de badkamer. "Hye Em luister eens..." zegt Melissa wanneer ze binnen komt gewandeld. Ze stopt haar uitleg en kijkt me raar aan. "Jij bent niet Emily." "Nee, gelukkig niet." "Dat hoorde ik!" Schreewde ze uit de badkamer. "Uuh ze is in de badkamer." Ze knikt en verlaat verward de kamer. Waardoor ik moet grinniken.
{Scott}
"Scott" hoorde ik men moeder zeggen. "Weet jij wat er boven allemaal gebeurt?" Ik lach en zeg "ja ik weet." "Hu, en waarom hoor ik dat nu pas?" "Het was niet gepland ,het gebeurde gewoon." "En jij weet dat door..." "Haar gesprekken af te luisteren." "Scott..." "Ja ik weet het. Maar het is gewoon, sinds dat ze een weerwolf is doet ze raar. Ik ben gewoon bezorgt over haar." "Dat snap ik maar dat betekent niet dat je haar gesprekken moet afluisteren en zeker niet met Stiles. Het is tenslotte haar vriendje." Ik moet lachen. "Mam, Stiles en Emily hebben geen relatie." "Wat, je zou toch denken van wel?" "Ja, het is ingewikkeld maar het zal niet lang meer duren.
{Emily}
Als ik uit de badkamer kom trek ik mijn kleren aan en doe ik mijn make-up. Ik laat mijn haar vandaag gewoon los hangen.
JE LEEST
In love with my brother's best friend [1] (Teen Wolf Fanfiction)
WerewolfStel je voor. Je vind na 17 jaar je tweeling broer terug nadat je adoptie ouders je uit huis hebben gezet. Je komt terecht in het rare wereldje van je broer waardoor je leven in 1 klap verandert. En daar bovenop krijg je ook nog eens gevoelens voor...