Hoofdstuk 1

1.2K 22 2
                                    

{Emily}

"Emily!" Hoor ik iemand bekend roepen. Maar kan niet op de naam komen daar ben ik nog te moe voor. "Emily!" Hoor ik harder en nu herkern ik de stem. Het is de stem van Scot. Hij komt mijn kamer binnen gestormt met een kwaad gezicht. "Em wtf doe je nog in bed over een half uur moeten we op school zijn" zegt Scot een beetje geïrriteerd. Oké een beetje is overdreven zeg maar heel geïrriteerd. "Nog 5 minuten" mompel ik. "Niks te 5 minuten. Jij komt nu uit bed anders komen we te laat!". "Te laat voor wat". "School Em, voor school" zegt hij nog steeds geïrriteerd. "Fuck ik wil geen school. Ik wil slapen dus laat me met rust pls". En op dat moment strekt Scot me uit ben en val ik kei hard op de grond. "Wtf Scot waar was dat voor nodig!" Riep ik kwaad terwijl ik terug in bed gingen liggen. "Emily serieus, aaggh. Op zo'n momenten lijkt je echt op Stiles man. "Wat bedoel je daar nu mee?". "Dat jullie perfect voor elkaar zijn!. Ik voel dat ik lichtjes bloos en Scot merkte het ook op want hij had die uitdagende grijns op zijn gezicht.
Hij liep naar beneden en riep dat ik moest opschieten. Dus liep ik maar naar de baddkamer om me klaar te maken. Ik nam een snel een douche en poetste me tanden. Ik trok mijn kleren aan (kijk foto), pakte mijn spullen en liep naar benden.

 Ik trok mijn kleren aan (kijk foto), pakte mijn spullen en liep naar benden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Benden aangekomen zag ik dat men moeder al weg was. Ik pakte een appel en stuurde naar Lydia dat we misschien iets later komen waar ze niet tegen kan. Ik zag dat Scot nog steeds die grijns op zijn gezicht heeft. "Scot haal die grijns van je gezicht af of ik slaag hem er vanaf en ik meen uit!" Toen verdween zijn grijns lekker makkelijk de oudste zijn soms. "Waarom moets je blozen toen ik dat zei over Stiles?" Vroeg hij met een big smile op zijn gezicht. "Ik bloosde helemaal niet" zei ik een beetje verlegen. "Ooogh dat deed je wel. Vind je hem leuk?". "Nee". "Ja vast. Ik zie het aan je". "Ik vind hem leuk ja"."echt". "Ja echt, als vriend niet meer, niet minder, einde discusie. Kom we moeten gaan anders komen we te laat.

In love with my brother's best friend  [1]  (Teen Wolf Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu