{Emily}
Deze ochtend stond ik zonder enige moeite op. Want ik wist dat ik Stiles weer ging zien. Ik deed mijn dagelijkse routine en ging naar beneden.(foto voor outfit)
Omdat ik vroeger wakker was, was mijn moeder nog thuis. "Goedemorgen" zei ik super vrolijk. "Goedemorgen, jij bent vroeg wakker en zo vrolijk dus ik neem aan dat alles goed is verlopen gisteren" zei ze met een lach. "Jep dat is het inderdaad." "ZE HEBBEN EEN RELATIE!!" riep Scott vanaf de trap. Ik rolde met mijn ogen omdat hij weer mijn gesprek afluisterd. "Aah echt. Eindelijk dat heeft lang geduurd." "Waarom zegt iedereen dat?" "Omdat het waar is" zei Scott die naast mij is komen staan. "Maar jij bent wel heel vroeg wakker he." "Ja ik heb aan Stiles beloofd dat ik mee naar de training ga kijken en Malia, Lydia en Hayden gaan ook mee dus... ." "Dat is ook voor de eerste keer, maar we moeten vertrekken anders zijn we te laat."
Op school aangekomen waren we net op tijd. Ik ging naar de tribune bij de rest en Scott ging naar het veld. Ik hoorde het gesprek tussen Scot en Stiles. "Dude waarom ben je zo laat dat gebeurt anders nooit?" "Emily, ze was weer laat." "DAT IS NIET WAAR. LEUGENAAR, ik was vroeger dan jou wakker en JIJ moest je weer zo nodig moeien met MIJN gesprek!!" riep ik naar Scott waardoor iedereen mij raar aankeek. Ik gaf ze een waarschuwende blik en ze keken meteen weer weg. "Hoe doe je dat toch?" vroeg Hayden. "Wat?" "Dat wat je net deed, je keek 2 seconden en ze keken meteen weer weg." Ik haalde alleen mijn schouders op.
De hele tijd was Lydia stil. "Hey Lydia, is alles goed je bent zo stil?" vroeg ik. "Ja hoor, ben alleen een beetje moe." "Komop Lydia dat is niet waar en dat weten we allebij." "Het is niks, en als er iets was dan zij dat niet jou zaken." zei ze kwaad en geïrriteerd." "Wow Lydia wat is er met jou." zei Malia. "Jij ook al wat is er mis met jullie. Waarom moeten jullie altijd met MIJN zaken bemoeien!" Riep ze, maar nog zo stil dat alleen wij het hoorde en ze liep kwaad weg. "Lydia!" Riep ik en we rende achter haar aan. Ze was naar het toilet gerent en sloot haar daar op. Ik begon te kloppen op de deur. "Lydia wat is er aan de hand, waarom doe je zo. Je kan het ons vertellen." Zei ik. "Ga toch weg en laat me met rust. Ik heb jullie niks te zeggen. Jullie moeten echt stoppen met dat gedoe. Altijd moeien met andermans zaken. Ik haat dat. Stop met dat achterbaks gedoe. BITCH!" Antwoorde ze kwaad en ze riep nog steeds. We gingen weg, en liepen terug naar het veld. Maar daar aangekomen zagen we dat de training al gedaan was dus gingen we terug naar Lydia. Bij de toiletten aangekomen was Lydia weg, maar haar tas stond er nog en dat is raar want die betekent veel voor haar en laat ze nooit achter. We belden naar haar maar haar nummer was afgesloten, precies dat het niet bestaat. Ik liep naar de jongens kleedkamer en toen ik naar binnen wou gaan hield Malia me tegen. "Ga je echt daar naar binnen?" "Ja!" en ik liep met die woorden naar binnen. Toen ik binnen kreeg ik verschillende blikken naar me toe geworpen maar dat deed me niks. "Emily! Wat doe jij hier?" Vroeg Scott. "Het is Lydia, ze is weg. Maar echt weg weg." "Scott, je zus is gek!" Riep er iemand. "Ooh echt, zegt de gene die 's nachts naakt in het bos rend!" Riep ik terug. "Eeeuuuh... en hoe weet jij dat?" Vroeg die jongen beschaamd en verward. "Ik heb zo mijn contacten." En richte me weer op Stiles en Scott terwijl ik iedereen hoorde lachen. "Maar wat bedoelde je nu met weg weg?" "Dat ze gewoon verdwenen is. Zoals een paar jaar geleden uit het ziekenhuis." "Wat is er gebeurt?" "Ze was heel stil dus ik vroeg wat er aan de hand was. En ze vloog tegen me uit en ook tegen Malia en Hayden maar echt vooral tegen mij. Ze was echt super kwaad en gemeen. Allee niet echt gemeen. Maar wel voor haar doen. Ze noemde me zelfs een bitch." "Oké dat is raar, ze noemd nooit iemand zo en zeker jou niet." Zei Stiles. "Dat dacht ik ook. Maar ze wouw dat we weg gingen dus dat deden we ook maar toen we terug waren was ze weg maar haar tas was er nog en die laat ze nooit achter. En toen we haar probeerde te bellen was haar nummer afgesloten. Het bestaat gewoon niet." Ze keken me allebij verward en verbaasd aan. "Dat is echt heel raar, we kunnen haar na school gaan zoeken." MCCAL!" riep coach. Ik en Scott draaide ons beide om en zeiden ja. "Ik bedoel de vrouwelijke Mccal. What the hell doe jij hier. Dit is een jongenskleedkamer. Ik snap dat je opzoek bent naar jongens en hun halfnaakt wil zijn. Maar tenzij dat je een jongen bent KOM JE HIER NIET! Dus er is niks belangrijker dan je zo nodig in deze kleedkamer moet komen!" riep coach. "Ten 1e, ik ben bezet dus nee dankje en gewoon gatver. En ten 2e, het is Lydia en ik weet niet of je het weet maar Lydia is erg belangrijk voor ons. Dus sorry dat ik kom binnen dringen of hoe je dat ook bedoelde. Ik zal voortaan eerst kloppen en roepen; jongens pas op ik kom binnen. Is dat beter?" Zei ik terug. Ik klopte op zijn schouder, verliep de kleedkamer en liet coach verbaast achter met lachende jongens.
JE LEEST
In love with my brother's best friend [1] (Teen Wolf Fanfiction)
WerewolfStel je voor. Je vind na 17 jaar je tweeling broer terug nadat je adoptie ouders je uit huis hebben gezet. Je komt terecht in het rare wereldje van je broer waardoor je leven in 1 klap verandert. En daar bovenop krijg je ook nog eens gevoelens voor...